در جشنواره 9999 دیجی‌کالا چه گذشت؟ از آمار بیشترین تخفیف‌ها تا پر فروش‌ترین کالاها

https://tarjomeelm.ir/wp-content/uploads/2020/06/afzayesh-faloower-raygan.png
 

[ad_1]

جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا از ۷ تا ۹ آذر ۹۹ برگزار شد. این جشنواره به عنوان یکی از فستیوال‌های موفق دیجی‌کالا و فضای تجارت الکترونیک ایران، توانست مشارکت خیره‌کننده کاربران و دوستداران خرید آنلاین را جلب کند. در ادامه آمارهای جالب این جشنواره را ببینید:

میزان تخفیف‌های جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چقدر بود؟

آمار متوسط مبلغ صرفه جویی شده برای کاربران در جشنواره 9999 دیجی‌کالا

https://tarjomeelm.ir/wp-content/uploads/2020/06/afzayesh-faloower-raygan.png

یکی از آمارهای جالب توجه در هر جشنواره‌ای مجموع تخفیف‌هایی است که کاربران توانسته است از آن بهره‌مند شوند و خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا به طور میانگین برای هر سفارش، ۱۴۳ هزار و ۵۸۵ تومان و به ازای هر کالا به طور متوسط ۲۴ هزار و ۱۳۰ تومان، برای کاربران صرفه‌جویی شد.

فروشندگان در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چقدر فروش داشتند؟

متوسط فروش فروشندگان دیجی‌کالا در جشنواره 9999

در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا از ۱۰۰ هزار فروشنده مارکت‌پلیس، تنها ۱۴ هزار فروشنده توانستند پس از عبور موفق از فیلترهای نظارتی دیجی‌کالا و با ارائه کالاهای تخفیف‌دارد وارد جشنواره شوند؛ یعنی ۹۸۶ هزار نوع کالا از مجموع ۳ میلیون تنوع کالا. نتایج سه روز جشنواره نشان داد که هر فروشنده به عنوان کسب‌وکار فعال توانست به طور متوسط بیش از ۱۷ میلیون تومان، فروش داشته باشد.

کاربران در طول جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چقدر از فروشگاه بازدید کردند؟

آمار بازدید از دیجی‌کالا در طول جشنواره 9999

توجه کاربران نسبت به جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا خیره کننده بود. به طوری که در ۳ روز جشنواره، بیش از ۲۳ میلیون و ۷۰۰ بازدید از جشنواره انجام شد. این یعنی کاربران در هر روز از جشنواره ۷ میلیون و ۹۰۰ مرتبه از پلتفرم دیجی‌کالا بازدید کرده‌اند؛ رقمی که از پیشبینی‌های کارشناسان (۶ میلیون و ۵۰۰ بازدید) نیز بیشتر است.

کاربران در دقایق ابتدایی شروع جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چه تعداد کالا خریداری کردند؟

تعداد کالاهای به فروش رفته در ساعت شروع جشنواره 9999

جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا از اولین دقایق بامداد ۷ آذر شروع شد. در ساعت ابتدایی آغاز این جشنواره کاربران بیش از ۸۰ هزار کالا خریداری کردند. تعداد کالاهای تخفیف دار این جشنواره ۴۰۰ هزار کالا بود.

تا پایان جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چه تعداد کالا به فروش رسید؟

تعداد کالاهای به فروش رفته در طول جشنواره

در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا کاربران بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار کالا به فروش رفت. این تعداد از میان ۹۸۶ هزار نوع کالای شرکت داده شده در جشنواره اتفاق افتاده است.

در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا چند مشتری مشارکت داشتند؟

تعداد مشتریان دیجی‌کالا در طول جشنواره 9999

در طول ۳ روز جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا بیش از ۵۰۰ هزار نفر از کاربران دیجی‌کالا به عنوان مشتری از میان کالاهای شرکت داده شده در جشنواره دست به انتخاب زدند.

کدام کالاها در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا بیش از همه به فروش رسید؟

کالاهای پر فروش در طول جشنواره 9999 دیجی‌کالا

استقبال کاربران دیجی‌کالا در میان کالاها بیش از هرچیز مربوط به این سه کالا بود: کرم رفع ترک پا، گیره بند ماسک و کنسرو ماهی. اما به لحاظ قیمتی، پر فروش‌ترین کالاها مربوط به سه گوشی موبایل بود.

کالاهای پر فروش ریالی در جشنواره 9999 دیجی‌کالا

کدام مناطق ایران در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا بیشترین خرید را داشتند؟

استان‌های ایران در جشنواره 9999 دیجی‌کالا

دیجی‌کالا با گستردگی بسیار در سراسر ایران، مورد استقبال تمام مردم از مناطق مختلف ایران است. بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا بیش از ۱۲ هزار روستا در ایران، دست کم یک بار از دیجی‌کالا خرید کرده‌اند. در جشنواره ۹۹۹۹ بیشترین استقبال، بعد از تهران مربوط به کاربران استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بود.

 

آیا شما هم در جشنواره ۹۹۹۹ دیجی‌کالا به عنوان کاربر یا فروشنده شرکت داشتید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =