چرا سئو در 1399 مرده است!؟

997: به دنبال موفقیت سئو راهنمای وب مستر برای موتورهای جستجو ، دنی سلیوان ساعت جستجو موتور را راه اندازی کرد ، وب سایت اختصاص داده شده به ارائه اخبار درباره صنعت جستجو ، نکاتی درباره جستجوی وب و اطلاعاتی درباره چگونگی رتبه بندی بهتر وب سایت ها. (ده سال بعد ، پس از ترک SEW ، سالیوان یک انتشار جستجوی محبوب دیگر بنام موتور جستجوگر زمین تاسیس کرد.) بپرسید Jeeves نیز اولین و Google.com ثبت شد.
1998: Goto.com با لینک های حمایت مالی و جستجوی پولی راه اندازی شد. تبلیغ کنندگان در Goto.com برای کسب رتبه بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک ، که توسط اینکتومی طراحی شده بودند ، رتبه بندی می کنند. در نهایت Goto.com توسط یاهو بدست آمد. DMOZ (پروژه باز دایرکتوری) به دنبال ترین مکان برای پزشکان جستجوگرها برای یافتن صفحات خود شد. MSN با جستجوی MSN که در ابتدا توسط Inktomi طراحی شده بود ، وارد جستجو شد.
1999: اولین کنفرانس بازاریابی جستجو ، استراتژی های موتور جستجو (SES) برگزار شد. شما می توانید یک گذشته نگر در مورد آن رویداد توسط سالیوان بخوانید. (مجموعه کنفرانس SES تحت نظارت مختلف شرکتها و شرکتهای مادر تا زمان تعطیل در سال 2016 ادامه داشت.)

سئو Revolution

در سال 2000 ، یاهو بدترین سئو RQZAAAZ حرکت استراتژیک در تاریخ جستجو را انجام داد و با Google همکاری کرد و به Google اجازه داد به جای Inktomi نتایج ارگانیک خود را به قدرت برساند. پیش از این گوگل موتور جستجوی کمی شناخته شده بود. به سختی شناخته شده است! نتیجه نهایی: هر نتیجه جستجوی یاهو می گوید “توسط Google” طراحی شده و آنها به معرفی بزرگترین رقیب خود در جهان پرداختند و گوگل به یک نام خانوادگی تبدیل شد.

 

سئو

ادامه خواندن زیر
تا این مرحله ، موتورهای جستجو به طور عمده سایتهایی را بر اساس محتوای درون صفحه ، نام دامنه ها ، توانایی ثبت در فهرست های فوق و ساختار پایه سایت (تهیه نان) رتبه بندی می کردند. اما خزنده وب Google و الگوریتم PageRank سئو و RUQPPLLL برای بازیابی اطلاعات انقلابی بودند. گوگل هم عوامل درون صفحه ای و هم غیر صفحه ای را مورد بررسی قرار داده است – کمیت و کیفیت پیوندهای خارجی که به یک وب سایت نشان می دهد (و همچنین متن لنگر مورد استفاده).

اگر در مورد آن فکر می کنید ، الگوریتم Google اساساً در مورد این بود که “اگر افراد در مورد شما صحبت می کنند ، شما باید مهم باشید.”

اگرچه پیوندها تنها یکی از مؤلفه های الگوریتم رتبه بندی کلی گوگل بودند ، اما متخصصان SEO بر روی پیوندها مهمترین عامل هستند – و یک صنعت فرعی برای ایجاد لینک ایجاد شد. طی یک دهه آینده ، این مسابقه برای دستیابی به هرچه بیشتر پیوندها به امید رتبه بالاتر و پیوندها تبدیل به یک تاکتیکی شدیدا مورد سوء استفاده قرار گرفت که گوگل باید در سالهای آینده به آن بپردازد.

همچنین در سال 2000 بود که نوار ابزار سئو  در Internet Explorer در دسترس قرار گرفت و به دست اندرکاران سئو اجازه می داد نمره PageRank خود را مشاهده کنند (عددی بین 0 تا 10). این امر در دوره ای از ایمیلهای درخواست تبادل پیوند ناخواسته ایجاد شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر
بنابراین با پیج رنک ، گوگل اساساً معیار ارز را برای پیوند خود معرفی کرد. دقیقاً مانند اختیار دامنه امروز سوءاستفاده شده است.

نتایج ارگانیک گوگل سئو نیز از سال 2000 به برخی از شرکتها در قالب تبلیغات AdWords رسید. این تبلیغات جستجوی پرداخت شده در بالا ، پایین و در سمت راست نتایج غیرقابل پرداخت Google ظاهر می شوند.

در همین حال ، گروهی از وب مسترها به طور غیر رسمی در میخانه ای در لندن گرد هم آمدند تا اطلاعات را در مورد همه چیز SEO در سال 2000 به اشتراک بگذارند. این گردهمایی غیررسمی سرانجام به سئو UUUUQA تبدیل شد ، یک مجموعه بزرگ کنفرانس جستجو که هنوز هم امروز اجرا می شود.

در طی ماه ها و سالهای آینده ، دنیای SEO به یک ماهانه Google Dance یا یک دوره زمانی که در طی آن گوگل به روزرسانی فهرست خود را انجام داده ، عادت کرده است و گاهی اوقات منجر به نوسانات مهم رتبه بندی می شود.

اگرچه برین گوگل زمانی مشهور گفته بود که Google به اسپم وب اعتقادی ندارد ، اما احتمالاً تا زمانی که سال 2003 به دور وی چرخید ، نظر وی تغییر کرده است. SEO به دنبال بروزرسانی هایی مانند فلوریدا بسیار سخت تر شده است زیرا فقط تکرار کلمات کلیدی x برابر بارها بسیار مهم تر شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر
Google AdSense: سودآوری از محتوای SEO وحشتناک
در سال 2003 ، Google پس از به دست آوردن Blogger.com ، Google AdSense را راه‌اندازی كرد ، كه در Google AdWords با محتوا متناسب با محتوا در سایتهای ناشر خدمت می كند. ترکیبی از AdSense و Blogger.com منجر به افزایش انتشار اینترنتی ساده درآمد و انقلابی در وبلاگ نویسی می شود.

در حالی که احتمالاً سئو  آن موقع متوجه نشده بود ، آنها مشكلی ایجاد می كردند كه مجبور بودند این جاده را برطرف كنند. AdSense باعث ایجاد تاکتیک های هرزنامه ای شده و برای سایتهای سئو  پر شده از مطالب نازک / ضعیف / دزدیده شده که صرفاً برای رتبه بندی خوب ، کلیک کردن و کسب درآمد وجود دارد.

اوه و اتفاق مهم دیگری که در سال 2003 رخ داده است. من سایتی را که در آن حضور دارید ، تاسیس کردم ، مجله موتور جستجو! و من بسیار خوشحالم که می گویم ما هنوز اینجا هستیم ، قوی تر از همیشه!

 

جستجوگرها و شخصی سازی محلی سئو

در حدود 2004 ، سئو  و سایر موتورهای جستجوی برتر شروع به بهبود نتایج برای نمایش داده شد که قصد جغرافیایی داشتند (به عنوان مثال ، رستوران ، لوله کش یا سایر نوع ارائه دهنده خدمات یا خدمات در شهر یا شهر شما). تا سال 2006 ، گوگل یک جعبه نقشه پلاس را بیرون آورد ، که من در آن زمان کاملاً تحت تأثیر  سئو قرار گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهار =