ارز دیجیتال بیبی دوج

نماد ارز دیجیتال بیبی دوج کوین BABYDOGE، یک توکن ارز دیجیتال نوپا که توسط جامعه آنلاین محبوب طرفداران Dodge کوین ارز ایجاد شده است. بیبی دوج کوین به عنوان یکی از محبوب‌ترین میم‌های کوین‌ در بازار دیجیتال ارز در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. قیمت بچه دوج نوسانات زیادی دارد. ارز پایین توکن بیبی دوج کوین باعث شده است که برخی بدون توجه به تعداد ارز روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.
Baby Dodge یک توکن در شبکه هوشمند بایننس چین است که ساختار ضد تورم خاصی دارد. از طرفی این ارز دیجیتال دارای برنامه های توزیع متنوعی است که سعی در حمایت از محیط زیست و البته سگ های ولگرد دارد.

این ارزB دیجیتال با هدف غیرمتمرکز بودن وارد بازار دیجیتال ارز شده است و شعار او این است که می خواهد با کمک تراکنش های پرسرعت خود پدرش را تحت تاثیر قرار دهد.

لازم به ذکر است که میم های کوین در بازار دیجیتال ارز به عنوان شوخی ایجاد می شوند و در دنیای واقعی استفاده نمی شوند.

اگرچه اطلاعات دقیقی در مورد تیم توسعه بیبی دوج در WhitePaper و وب سایت بیبی دوج وجود ندارد، اما موسس این ارزB دیجیتال در جامعه فروشگاه آنلاین به عنوان مدافع محیط زیست و حیوانات خانگی ما شناخته می شود.

جای تعجب نیست که در مورد Baby Dogecoin تبلیغات زیادی وجود دارد زیرا در 1 ژوئن 2021 راه اندازی شد و تنها دو هفته بعد شاهد افزایش 1000 درصدی قیمت بود و در هفته سوم ارزB به 200 میلیون دلار رسید. با مشاهده افزایش سریع قیمت، مشخص است که خریداران به Baby Dogecoin علاقه مند هستند.Baby Dodge از پلتفرم Yield Farming پیروی می کند که طرحی هرمی شکل دارد. عملکرد این کد ارز این است که هر بار که کاربر با بیبی دوج کار می کند، 10٪ از هزینه تراکنش کسر شده و بین سایر سرمایه گذاران توزیع می شود. این تقسیم بندی به این صورت است که هر چه سرمایه گذار بیشتر باشد، سهام بیشتری دریافت می کند. در نتیجه، سرمایه گذاران به سرمایه اضافه می کنند و افرادی که در پایه هرم هستند سکه های بیشتری کسب می کنند.

بیبی دوج کوین از ابتدا این فرصت را داشت که توسط قدرتمندترین شخص در دنیای رمزنگاری، ایلان ماسک، پشتیبانی شود.
به طور کلی دلایل اصلی توسعه و افزایش این محبوبیت به شرح زیر است:

ایلان ماسک حامی بیبی دوج کوین است
سوزاندن بحث برانگیز توکن ها بیبی دوج کوین
بحث های داغ توییتر با تمرکز بر بیبی دوج کوین
پل دهلیز ارز بیبی دوج کوین را راه اندازی کنید
بیبی دوج کوین شایعات فهرست شده در Bainance Exchange

قیمت بیبی دوج در زمان نگارش 0.000000001 دلار و حجم معاملات روزانه آن 6.6 میلیون دلار است. این توکن در موقعیت کد بازار 2578 ارز قرار دارد. اطلاعات دقیقی در مورد بازار ارز برای این توکن وجود ندارد، اما طبق خود پروژه، بازار ارز 99.5 میلیون دلار است.

از آنجایی که توکن بیبی دوج روی زنجیره هوشمند بایننس پیکربندی شده است، برای شروع باید یک حساب بایننس باز کنید. لطفاً توجه داشته باشید که Baby Doge در هیچ صرافی متمرکزی فهرست نشده است، می توانید آن را از طریق صرافی غیرمتمرکز تعویض پنکیک خریداری کنید.

ما نمی توانیم پیش بینی قطعی برای قیمت بیبی دوج داشته باشیم.این تا حدی به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن پروژه‌های میم کوین و همچنین فقدان پایه‌های اساسی برای تجزیه و تحلیل است. بیبی دوج عمدتاً بر اساس احساسات رشد خواهد کرد که تفسیر آنها بسیار دشوارتر از بقیه بازار است.
 

شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت ارز سیتی درباره رمز ارز بیبی دوج اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =