بهترین ماشین ریش تراش مردانه ۲۰۲۲ کدام است؟ به بیان سایت خریدیار

این مطلب از سایت خریدیار برداشت شده است، در این مطلب بهترین ماشین های ریش تراش مردانه در سال 2022 را که از جدیدترین های بازار هستند مورد بررسی قرار داده ایم، بخش های زیادی از محتوای این مطلب از kharidyaar برداشت شده است.

فرقی نمی‌کند که این اولین ماشین ریش تراش است که می‌خرید یا در حال جایگزین کردن یک ریش تراش جدید با یک ریش تراش قدیمی هستید، در هر صورت تنوع بالای ماشین های ریش تراش در بازار انتخاب را کمی سخت کرده است، اما نگران نباشید، این مطلب از خریدیار به خرید ریش تراش پرداخته است.

در این مطلب شما ضمن آشنایی با ۱۰ مدل بهترین ریش تراش بازار که با بررسی زیاد انتخاب شده اند با نکات پیش از خرید ریش تراش هم آشنا می‌شوید، البته این نکات که در قالب راهنمای خرید ریش تراش تهیه شده است در انتهای مطلب قرار گرفته است، در ابتدا شما با ۱۰ مدل برتر آشنا می شوید.

ما چطور این ۱۰ ریش تراش را انتخاب کرده ایم؟

ما مدل های مختلفی از ریش تراش چرخشی، خط زن، ضد آب، از برندهای مختلف بازار را از ابعاد مختلفی بررسی کردیم، قدرت ماشین ریش تراش، سری های متفاوت، قدرت باتری، جنس تیغه ها، تکنولوژی های اصلاح، اقلام همراه ماشین ریش تراش و…. همچنین نظرات خریدران و امتیازی که خریداران به این محصولات داده‌اند را هم در نظر گرفتیم و در نهایت این ۱۰ مدل را برای معرفی به شما انتخاب کردیم.

1- ماشین ریش تراش صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 از ریش تراش های بسیار محبوب این برند می‌باشد که با کسب امتیاز 4 از 5 و همچنین رضایت 85 درصدی خریداران جزء یکی از پرفروش ترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می‌آید.

این مدل ریش تراش با طراحی زیبا و آرگونومیک قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد.

از ویژگی های بارز این ریش تراش وجود سیستم Quick Rinse در ساختارش است که باعث می شود بتوانید تیغه ها را زیر آب بشویید و یا از آن در زیر دوش استفاده نمایید.

زمانی که از این ریش تراش استفاده می‏‌کنید خواهید دید که التهاب و قرمز شدن پوست به حداقل ممکن می‌رسد این امر به واسطه ی فلزی که روی تیغه های آن به صورت انحنا دار تعبیه شده است صورت می‌گیرد که همین ویژگی نوعی مزیت محسوب می‌شود.

از دیگر مزیت های ریش تراش فیلیپس می‌توان به مواردی مثل: سیستم تیغه های خیلی دقیق 2 دقته، باتری لیتیوم یونی با کیفیت و ضد آب بودن آن اشاره نمود.

خط زن نسبتا ضعیف این مدل جزء معایب آن به حساب می‌آید که اکثر خریداران این مورد را بیان کرده اند.

از نقاط قوت محصول که خریداران اشاره کرده‌اند می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح عالی و داغ نکردن پوست صورت اشاره کرد.

از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به عدم اصلاح در اندازه ته ریش، خط زن ضعیف و قیمت بالا اشاره کرد.

2- ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949

اگر بخواهیم یکی دیگر از ماشین ریش تراش های خوب و با کیفیت موجود در بازار را معرفی کنیم می‌توان به ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949 اشاره نمود.

این محصول با کسب امتیاز 4.3 از 5 و همچنین رضایتمندی 88 درصدی خریداران به عنوان یکی از پرفروش ترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می‌آید.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که علاوه بر اصلاح صورت قابلیت اصلاح موی سر را نیز دارد که همین ویژگی سبب شده است که اکثر خریداران این مدل را برای دوکاره بودنش پیشنهاد نمایند.

این مدل دستگاه به صورت بی سیم کار می‌کند از این رو برای کسانی که اهل مسافرت و تفریح هستند بسیار ایده ال می‌باشد ولی این نکته را بدانید که این ماشین اصلاح برای شارژ شدن به 150دقیقه زمان نیاز دارد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفرتان از کامل بودن شارژ ریش تراش اطمینان حاصل نمایید.

این محصول با وزن و صدای کمی که دارد باعث می‌شود در حین کار به صورت طولانی مدت اذیت نشوید.

اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید ما این مدل ماشین اصلاح را برایتان پیشنهاد می‌کنیم چرا که این محصول قابلیت استفاده طولانی مدت را برای کاربر فراهم می‌سازد بطوریکه پس از شارژ کامل این ماشین می‌توانید تا 180 دقیقه از آن استفاده نمایید.

از نقاط قوت محصول می‌توان به صفر زن قوی، کیفیت قابل قبول، زمان سریع شارژ و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

از نقاط ضعف محصول می‌توان به تعداد کم شانه‌ها، داغ شدن و صدای کمی زیاد آن اشاره کرد.

3- ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15

بعد از معرفی چند مدل ماشین اصلاح خوب و با کیفیت رسیدیم به یکی دیگر از محصولات شرکت فیلیپس که به صورت ست اصلاح در بازار موجود می‌باشد.

ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 یک محصول با کیفیت و کامل برای استفاده آقایان در منزل می‌باشد. این محصول با رضایتمندی 87 درصدی خریداران و همچنین کسب امتیاز 4.1 از 5 به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین ماشین اصلاح ها محسوب می‌شود.

در ساختار و طراحی این مدل از سری‌ها و شانه‌های مختلف که کاربرد‌های متنوعی دارند استفاده شده است به عنوان مثال: سری تریمر بزرگ مخصوص اصلاح سر و صورت، تریمر مخصوص مدل دادن به موهای صورت و همچنین سری تریمر گوش و بینی می‌باشد که همه ی این سری ها و شانه ها در کنار یکدیگر باعث می‌شود یک فرد تمام نیازهای مربوط به اصلاح خود را برطرف کند.

از دیگر ویژگی های بارز این مدل می‌توان به باتری فوق العاده، تیغه ی استیل ضد زنگ و همچنین ضد آب بودن محصول اشاره کرد.

ما این محصول با کیفیت را برای کسانی که موهای صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح نمی‌کنند و برای اصلاح دیگر قسمت های بدنشان به دنبال یک ست اصلاح کامل هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

اکثر خریداران از کیفیت خوب ساخت و اصلاح این محصول رضایت دارند.

برخی از کاربران از نداشتن نشانگر باتری و عدم امکان استفاده در زیر دوش ناراضی بودند.

4-  ماشین ریش تراش صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت پاناسونیک می‌باشد.

این مدل هم یکی از پرفروش ترین های بازار است که امتیاز 4.1 از 5 را از خریداران دریافت کرده است و نزدیک به 88 درصد خریداران از خرید خود کاملا راضی بوده اند و این محصول را به دیگران هم توصیه کرده اند.

این محصول با طراحی ارگونومیک که دارد باعث می‌شود در حین کار اذیت نشوید و به راحتی آن را دست بگیرید.

اکثر تیغه های ماشین های اصلاح از استیل ضد زنگ می‌باشند ولی در این مدل از آلیاژ نقره در ساخت تیغه هایش استفاده شده است که بسیار با کیفیت می‌باشد و مانع از خوردگی در هوای مرطوب می‌شود و در نتیجه سبب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

این دستگاه دارای سری برش مستقیم است بدین صورت که کوتاه‌ کردن موهای صورت با را با مرزبندی مشخص برای کاربر فراهم می‌سازد که این نوعی مزیت برای دستگاه به حساب می‌آید.

در طراحی و ساختار این مدل ماشین اصلاح از سری‌هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است بطوریکه سری این ماشین اصلاح دارای یک سنسور است که با توجه به حجم موهای صورت قابلیت این را دارد که قدرت موتور را کاهش یا افزایش می‌دهد.

زمانی که می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید کافیست باتری آن را به مدت 60 دقیقه شارژ نمایید و همچنین از آن به مدت 45 دقیقه استفاده کنید، که این زمان شارژ کردن در مقایسه با مدل‌های مشابه زمان کوتاهی است.

اگر به دنبال ماشین اصلاح با کیفیت در این رنج قیمتی هستید، بهتر است این مدل ریش تراش پاناسونیک را در لیست انتخابی خود داشته باشید.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح نزدیک به ژیلت و باتری قوی آن اشاره کرد.

نقطه ضعف برجسته ای برای محصول ذکر نشده است، برخی گفته اند که اصلاح زیر گلو کمی زمان بر است.

ما چطور این 10 ریش تراش مردانه را انتخاب و بررسی کرده ایم؟

در حقیقت اکثر ریش تراش های مردانه از برندهای مطرح از نظر تیغه ها و قدرت اصلاح تقریبا باهم برابر هستند، چیزی موجب تفاوت قیمت بین مدل های مختلف شده است، قابلیت های اضافی ریش تراش های مردانه است.

برخی قابلیت اصلاح صورت زیر آب را دارند، برخی نمایشگر نمایش وضعیت باتری دارند، برخی امکان کار با باتری را دارند، برخی تنها با برق مستقیم کار می‌کنند، برخی تمیز کننده اتوماتیک دارند که همه این موارد در نهایت موجب تفاوت قیمت بین مدل های مختلف از برندهای مختلف شده است.

ما به صورت دقیقتر، موارد زیر را در انتخاب بهترین ریش تراش های مردانه در نظر گرفتیم:

قابلیت شستشو:

قابلیت شستشو یکی از معیارهای ما در انتخاب بوده است، اینکه شما بتوانید با کمک فرچه همراه دستگاه و مقداری آب ولرم خیلی راحت ماشین را تمیز کنید، برخی مدل های معرفی شده در این مطلب این قابلیت را دارند.

سیستم تمیز کنندگی:

هرچند که شما همیشه می‌توانید به صورت دستی ماشین ریش تراش را تمیز کنید، اما وجود قابلیت تمیز کنندگی اتوماتیک در ریش تراش یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود چرا که به راحتی با قرار دادن تیغه ماشین ریش تراش در یک داکت، به صورت اتوماتیک تیغه تمیز می‌شود و برای استفاده در روز بعد آماده خواهد بود.

هرچند که داکت‌های تمیز کننده ماشین ریش تراش اغلب کمی سر و صدا ایجاد می‌کنند و به گفته برخی خریداران صدای غرش مانندی دارند، اما خب این قابلیت برای خیلی از افراد مورد توجه است، هرچند که شما می‌توانید تمیزکننده های اتوماتیک را به صورت جداگانه هم خریداری کنید.

ارگونومی: 

ارگونومی یک ماشین ریش تراش مردانه بسیار با اهمیت است، خیلی مهم است که بتوانید ریش تراش را به راحتی در دست بگیرید و روی قسمت های مختلف صورتتان بچرخانید. این مورد هم در انتخاب مدل ها توسط ما مورد توجه بوده است.

قابلیت های جانبی:

در کنار قابلیت های اصلی، قابلیت ها و امکانات جانبی هم تا حدی در انتخاب ها موثر بوده اند، اینکه برخی مدل ها دارای کیف هایی برای نگهداری ماشین ریش تراش هستند یا برخی مدل ها سری های بیشتری را برای اصلاح در اختیار خریدار قرار داده اند.

اعتبار برند:

هرچند که ما معتقدیم در کنار برندهای مطرح باید برندهای نوظهور و جدید را هم مورد بررسی قرار داد، اما در این مطلب اعتبار برند ماشین ریش تراش را هم به عنوان یک فاکتور در انتخاب مدل های برتر در نظر گرفتیم.

نظرات خریداران:

در نهایت نظر خریداران را به عنوان یک فاکتور اصلی در انتخاب مد نظر قرار دادیم، محصولاتی که رضایت خریداران را جلب کرده اند فارغ از امتیازی که در سایر بخش ها کسب کرده اند، در اغلب موارد در لیست معرفی می‌شوند چرا که از نظر ما لازم است شما با محصولات رضایت بخش آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =