بهترین مایع لباسشویی از دید مصرف‌کنندگان کدام است؟

بهترین مایع لباسشویی

در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین مایع لباسشویی را معرفی کرده‌ایم که از نظر خریداران ایرانی در سایت‌هایی نظیر دیجی‌کالا و شبکه‌های اجتماعی بهترین کیفیت و کارایی را دارند.

هیچ‌کس مواجهه با این صحنه را دوست ندارد؛ برداشتن لباس‌های شسته شده از روی بند یا خشک‌کن لباس و دیدن ردی از لکه‌هایی که پاک نشده‌اند یا مشاهده بقایای پودر و مواد شوینده روی لباس‌ها. برای اینکه چنین صحنه‌ای با نقش‌آفرینی یک پودر یا مایع لباس‌شویی بی‌کیفیت در مقابل چشمان‌تان جان نگیرد باید به‌دنبال انتخاب بهترین مایع لباسشویی باشید.

قبلا مهمترین معیارها و نکات اصلی در خرید مایع لباسشویی را برایتان گفته بودم و در این مطلب سراغ معرفی بهترین مدل‌ها می‌رویم.

معیارهای درجه برای بهترین مایع لباسشویی

در بررسی بهترین مایع لباسشویی بازار معیارهایی در نظر گرفته‌ایم تا انتخاب بهترین‌ها برایمان ساده‌تر شود. بنا به نظر مشتریان قبلی محصولات و عناصر مهمی که در خرید چنین محصولی نقش دارند، به معیارهای زیر رسیدیم:

  • میزان تمیزکنندگی؛
  • سهولت در استفاده و بسته‌بندی؛
  • نظرات کاربران و ارزش خرید.

ترتیب قرارگرفتن گزینه‌های مختلف هم براساس قیمت از بیشترین به کمترین است. آماده‌اید مروری بر فهرست بهترین مایع لباسشویی داشته باشیم؟

۱.مايع لباسشويی امو مدل اکتیو

بهترین مایع لباسشویی

امو برند خوب و معتبری است. این محصولش هم برای ماشین لباسشویی کاربرد دارد و قدرت بالایی در تمیزکردن لباس‌ها از خود نشان می‌دهد. برای بررسی بیشتر و بهتر عملکرد و کارایی‌اش نگاهی به تطابق استانداردهایمان با این محصول می‌اندازیم.

میزان تمیزکنندگی

پاک‌کنندگی مایع لباسشویی امو بالاست و بوی خوبی هم دارد. یعنی بعد از اینکه لباس‌ها را با آن می‌شویید، هم حسابی تمیز می‌شوند و هم ردی از بویی خوش رویشان باقی می‌ماند. البته مقوله بو و رایحه بسیار سلیقه‌ای است اما بیشتر مشتریان قبلی‌اش از رایحه این محصول خوششان می‌آید.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی این محصول هم مناسب است. کار با آن سخت نیست. البته حجم آن زیاد است و کمی سنگین به‌حساب می‌آید اما بسته‌بندی‌اش در کل باکیفیت و مطلوب به نظر می‌رسد. حجم این محصول حدود ۳ کیلوگرم است.

نظرات کاربران و ارزش خرید

خریداران قبلی مایع لباسشویی امو می‌گویند که استفاده از این محصول به آن‌ها کمک کرده که لکه‌ها و کثیفی‌های روی پارچه لباس‌ها را به‌خوبی و سادگی پاک کنند. بسیاری از بوی خوش آن تعریف کرده‌اند و عده‌ای هم از رایحه‌اش چندان خوششان نیامده؛ این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. قبول دارید؟

قیمت مایع حدود ۹۰ هزار تومان است (در شهریورماه ۱۴۰۰). این قیمت نسبت به حجم ۳ کیلویی محصول مناسب به نظر می‌رسد؛ البته کمی گران است ولی نسبت به اوضاع کنونی فروش در بازارهای مختلف تاحدی معقول به نظر می‌رسد. به نظرتان این گزینه بهترین مایع لباسشویی است؟

۲. مایع لباسشویی سافتلن مدل بلو

بهترین مایع لباسشویی

سافتلن هم از برندهای مطلوب بازار است و محصولات باکیفیتی تولید می‌کند که طرفدار هم زیاد دارد. این مایع لباسشویی  ۳ لیتری محبوب و کاربردی است و بوی گل‌های بهاری هم می‌دهد. بگذارید که بیشتر درباره‌اش بگوییم و نظرات خریداران قبلی را هم مرور کنیم.

میزان تمیزکنندگی

غلظت این محصول مناسب و کافی است و می‌تواند لباس‌ها را به‌خوبی تمیز و پاکیزه کند. برخی از مشتریان قبلی مایع لباسشویی سافتلن می‌گویند که سال‌هاست از این محصول استفاده می‌کنند و این یعنی با برندی خوب و محصولی باکیفیت روبه‌رو هستیم. نظرتان چیست؟

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی این محصول هم مطلوب است و درِ آن می‌تواند در قالب پیمانه‌ای ظاهر شود که برای ریختن مایع کاربرد دارد. کیفیت این محصول خارجی از هر نظر با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد.

نظرات کاربران و ارزش خرید

خریداران قبلی مایع لباسشویی سافتلن از آن رضایت زیادی دارند، آن‌ها از بوی خوبش، قدرت بالای لکه‌بری و بسته‌بندی‌اش رضایت داشته‌اند. آن‌ها معتقدند که حجم سه لیتری و قیمت حدود ۸۶هزار تومانی این محصول ارزش خریدش را بالا می‌برد. البته این قیمت برای شهریورماه ۱۴۰۰ است.

۳.مایع لباسشویی هوم کر مدل Essential Oils

بهترین مایع لباسشویی

در جست‌وجو برای یافتن بهترین مایع لباسشویی چشممان به برند هوم کر هم می‌خورد. این برند هم از مطلوب‌های بازار است که خریداران زیادی دارد اما چرا؟

میزان تمیزکنندگی

تمیزکنندگی مایع هوم‌کر خوب است. تمام لکه‌های و کثیفی‌ها را از بین می‌برد و در ضمن به بافت پارچه لباس‌ها هم آسیبی نمی‌زند. این امتیاز بزرگی است که باید به آن توجه کنید و در نظر داشته باشید. بعضی از مایع‌های لباسشویی تمیزی را به بهای از دست‌رفتن لطافت بافت پارچه به شما تقدیم می‌کنند و این خوب نیست.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی هوم کر هم مانند دو مورد قبلی این فهرست است. استانداردهای لازم را دارد و ایرادی به آن وارد نیست. خریداران قبلی هم از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

نظرات کاربران و ارزش خرید

هر بسته از این مایع لباسشویی هوم کر حدود ۲ونیم کیلو محتویات دارد. قیمت آن هم در شهریورماه ۱۴۰۰ به حدود ۷۳ هزار تومان می‌رسد. به‌نظر می‌آید که ارزش خریدش مطلوب است. خریداران قبلی‌اش می‌گویند که بافت لباس‌ها را خراب و کهنه نمی‌کند و باعث نمی‌شود که پرز و خرابی در آن‌ها ایجاد شود. عطر خوبی که روی لباس‌ها به جای می‌گذارد هم از جمله دلایلی محبوبیتش میان خریداران گذشته است.

۴.مایع لباسشویی سپید

بهترین مایع لباسشویی

مایع سپید از برندی وطنی است؛ از آن برندهای کهنه‌کاری که شهرت و کیفیت خوبی دارند. مایع لباسشویی این کارخانه هم در میان موارد پرطرفدار و محبوب بازار قرار دارد. پس حتما نکات ارزشمند و قابل‌عرضه‌ای درباره‌اش هست. قبول دارید؟

میزان تمیزکنندگی

تمیزکنندگی مایع لباسشویی سپید هم مطلوب است. و نکته مثبتی که دارد، باقی نگذاشتن ردی از سفیدی و لک مایع روی لباس‌هاست. در واقع، بعد از شستن لباس‌ها با این مایع، اثری از سفیدک روی آن‌ها نخواهد بود.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی مایع لباسشویی سپید هم خوب و معمولی است و از در آن هم می‌توانید به‌عنوان پیمانه استفاده کنید. تجربه خرید از این برند را داشته‌اید؟ سپید در سالیان طولانی در بازار ایران محصولات مختلف عرضه کرده است و برند خوش‌نامی به‌حساب می‌آید.

نظرات کاربران و ارزش خرید

هر بسته از مایع سپید حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد و قیمت آن حدود ۶۸ هزار تومان است؛ البته در اواسط شهریورماه ۱۴۰۰. بو و غلظت این محصول برای خریداران قبلی رضایت‌بخش بوده و می‌گویند که لباس‌ها را خوب تمیز می‌کند. پس در جست‌وجوی بهترین مایع لباسشویی می‌توانید اقدام به خرید مایع سپید کنید. نظرتان چیست؟

۵.مایع لباسشویی پرسیل Deep Clean

بهترین مایع لباسشویی

پرسیل هم از برندهای معروف بازار است. این مایع را می‌توانید در کنار بهترین‌ها قرار بدهید چون در بررسی تطابقش با استانداردهایمان نمرات خوبی می‌آورد.

میزان تمیزکنندگی

تمیزکنندگی پرسیل قدرت بالایی دارد. نرم‌کنندگی در کنار قدرت بالا در لکه‌بری و پاک‌کنندگی از جمله مزایای مایع لباسشویی پرسیل هستند و برای همین‌هاست که می‌توان آن را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مایع لباسشویی انتخاب کرد.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی این محصول پرسیل هم مشابه موارد دیگری است که تا اینجا گفتیم. بسته‌بندی استاندارد این محصول پرسیل کیفیت محصولی بین‌المللی را داراست.

نظرات کاربران و ارزش خرید

در شهریورماه ۱۴۰۰، مایع لباسشویی پرسیل با قیمت ۴۳ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. خریداران قبلی این محصول گفته‌اند که پس از شست‌وشوی لباس‌ها با پرسیل، پارچه آن‌ها نرم و خوشبو می‌شود. همه لباس‌ها تمیز و براق می‌شوند و مایع مذکور با ماشین‌های لباسشویی هم حسابی سازگار است و غلظت و تندی بیش از حد ندارد.

۶.مایع لباسشویی ایکو مویست بنفش

بهترین مایع لباسشویی

اکو مویست هم یکی دیگر از مایع‌های لباسشویی است که به‌خاطر استقبال مشتریان ایرانی توانسته در میان فهرست انتخاب بهترین مایع لباسشویی قرار بگیرد. اما ویژگی‌هایش چیست؟

میزان تمیزکنندگی

این مایع تمیزکنندگی مطلوبی دارد و حاوی نرم‌کننده هم هست. از بین‌نرفتن رنگ لباس‌ها همراه با پاک‌کنندگی بالا از جمله مزایای مایع ایکو مویست است.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی و طراحی ظرف این محصول هم مطلوب و البته جالب‌توجه است. به عکس نگاه کنید؛ بسته‌بندی‌اش خلاقانه به‌نظر می‌رسد. نه؟

قیمت و نظر خریداران قبلی

این مایع حدود یک لیتر است و نسبت به موارد دیگری که تا اینجا مطرح شد، حجم کمتری دارد. قیمت آن هم در تابستان ۱۴۰۰، حدود ۴۲ هزار تومان است. تناسب دارند؟ شما چه فکر می‌کنید؟ غلظت و کیفیت این محصول برای خریداران قبلی‌اش راضی‌کننده بوده است.

۷.مایع لباسشویی توئی لایت کد G11

بهترین مایع لباسشویی

یکی دیگر از مدل‌های کم‌حجمی که می‌خواهیم در این فهرست به شما معرفی کنیم، مایع لباسشویی توئی‌لایت است. این مایع حدود یک کیلوگرم است و طرفداران نسبتا زیادی در بازار دارد.

میزان تمیزکنندگی

تمیزکنندگی مایع توئی‌لایت به گواه مصرف‌کنندگان قبلی‌اش مطلوب و قابل‌قبول است. البته نسبت به نام‌های دیگری که تا اینجا مطرح شد، برند کمترشناخته‌شده‌ای است. قبول دارید؟ ولی در میان محبوب‌ها جای دارد.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی این مایع هم جالب و خوب است و البته کم‌بودن حجمش هم باعث می‌شود که راحت‌ استفاده شود و برای ریختن مایع در ماشین به دستتان فشار نیاید.

قیمت و نظر خریداران قبلی

قیمت این مایع یک لیتری در شهریورماه سال ۱۴۰۰ در حدود ۳۰هزار تومان است. قیمت و حجم با هم در تناسب هستند. قصد خرید و امتحان‌کردن این مایع را دارید یا هنوز به بهترین مایع لباسشویی فهرست نرسیده‌اید؟

 ۸. مايع ماشین لباسشویی تاژ مدل شکوفه بهاری 

بهترین مایع لباسشویی

تاژ هم از نام‌های آشنا در میان محصولات بهداشتی میان برندهای ایرانی است. خود برند مدعی است که مایع تولیدشده‌اش بوی گل‌های بهاری می‌دهد. شما از این محصول استفاده کرده‌اید؟ چنین چیزی صحت دارد؟

میزان تمیزکنندگی

این محصول وطنی سابقه حضور زیادی در بازار دارد و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، واقعا توانایی لکه‌زدایی، چربی‌زدایی و سفیدکنندگی دارد.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی مایع لباسشویی تاژ هم مانند موارد دیگر این فهرست است و استانداردهای لازم را دارد. فقط یادتان باشد که این مایع مخصوص استفاده در ماشین است و برای شستن لباس‌ها با دست نباید از آن استفاده کنید.

قیمت و نظر خریداران قبلی

یک کیلوگرم از این مایع به قیمت حدود ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. البته این قیمت متعلق به تابستان ۱۴۰۰ است. خریداران قبلی می‌گویند که مایع تاژ بو و غلظت خوبی دارد. عطر خوش این مایع تا چند روز روی لباس‌های می‌ماند. جالب‌ است. نه؟

۹. مایع لباسشویی آ.ب.ث مدل Grn

بهترین مایع لباسشویی

آ.ب.ث هم یکی دیگر از برندهای داخلی محبوب و معروف است. این مایع لباسشویی می‌تواند چربی‌زدایی و لکه‌زدایی خوبی از لباس‌ها داشته باشد. در آب سرد هم قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد و لباس‌ها را به‌خوبی تمیز می‌کند. این امتیاز جذاب و قابل‌تأملی است که مایع بتواند در آب سرد هم قدرت پاک‌کنندگی خوبی از خود نشان بدهد.

میزان تمیزکنندگی

این مایع هم پاک‌کنندگی خوبی دارد. غلظت مناسبش و توانایی که در رفع لکه‌ها دارد از آن گزینه خوبی برای خرید می‌سازد.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی این مایع هم مطلوب است و البته کمی در ظاهر با باقی مواردی که تا اینجا گفته شد، متفاوت است. جعبه این محصول کمی حالت کشیده دارد و شاید برای قراردادن در کابینت مورد مناسب‌تری باشد چون جای کمتری می‌گیرد.

قیمت و نظرات خریداران قبلی

یک کیلوگرم از این محصول را در شهریورماه ۱۴۰۰ به قیمت حدودی ۲۳ هزار تومان می‌فروشند. کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند هم درباره‌اش نظرات مثبتی دارند و می‌گویند که پاک‌کنندگی بالایی دارد و بوی خوشی می‌دهد.

۱۰.  مایع لباسشویی میامی مدل ۷۳۹۰۰

بهترین مایع لباسشویی

مایع لباسشویی میامی آخرین گزینه‌ای است که برای معرفی بهترین مایع لباسشویی مطرح می‌شود. ببینید که آیا گزینه دلخواهتان خواهد بود یا خیر؟

میزان تمیزکنندگی

لکه‌زدایی و چربی‌زدایی مایع میامی به‌گواه خریداران قبلی مطلوب است و می‌توان روی آن برای پاک‌کردن و تمیزسازی حسابی لباس‌ها حساب کرد.

سهولت در استفاده و بسته‌بندی

بسته‌بندی خوش‌رنگ و زیبای این محصول هم قابل‌قبول است و ایرادی به آن وارد نیست. شما تجربه استفاده از این محصول برند میامی را داشته‌اید؟

قیمت و نظرات خریداران قبلی

هر کیلوگرم از این مایع به قیمت حدودی ۲۰هزار تومان به‌فروش می‌رسد. بوی خوشی که روی لباس‌ها به جای می‌گذارد در کنار قدرت مطلوب لکه‌بری هم از جمله دلایلی است که خریداران قبلی را راضی نگه داشته است.

در آخر

انتخاب بعضی از اقلام سبد خرید ماهانه بسیار مهم است. مواد پاک‌کننده و شوینده در این دسته قرار می‌گیرند. هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامت شما و اعضای خانواده‌تان نیست. پس باید در انتخاب مواد بهداشتی مناسب برای منزل، دقت زیادی به خرج بدهید.

از طرف دیگر، به جز موضوع نظافت و بهداشت، خرید مایع و پودر لباسشویی که به بافت و ظاهر لباس‌ها آسیب وارد نکند هم بسیار مهم است. بوی خوش و ملایم، ترکیبات شیمیایی مناسب و حجم خوب نسبت به قیمت از ویژگی‌های قابل توجه مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین مایع لباسشویی است.

منبع: daraje

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =