بیوگرافی محمد موسوی و عکس های دونفره با همسرش

در این بخش از مجله آرگا بیوگرافی محمد موسوی بازیکن محبوب و معروف والیبال را مرور می کنیم. وی یکی از افتخار آفرینان کشورمان است که توانسته به خوبی ثابت کند که یکی از بازیکنان خوب و با استعداد کشور ایران می باشد این بازیکن محبوب و سرشناس در اینستاگرام خود نزدیک به یک میلیون فالوور دارد که این رقم در صفحه اینستا گرام محمد محبوبیت و درخشش وی را به…

در این بخش از مجله آرگا بیوگرافی محمد موسوی بازیکن محبوب و معروف والیبال را مرور می کنیم. وی یکی از افتخار آفرینان کشورمان است که توانسته به خوبی ثابت کند که یکی از بازیکنان خوب و با استعداد کشور ایران می باشد این بازیکن محبوب و سرشناس در اینستاگرام خود نزدیک به یک میلیون فالوور دارد که این رقم در صفحه اینستا گرام محمد محبوبیت و درخشش وی را به خوبی نشان می دهد.

آشنایی با بیوگرافی محمد موسوی

نام: محمد نام خانوادگی: موسوی تاریخ تولد: ۶۶/۰۵/۳۱ محل تولد: دزفول شماره پیراهن: ۶ تیم ملی قد: ۲۰۳سانتیمتر وزن: ۸۶ کیلو گرم باشگاه: باشگاه والیبال کاله مازندران

در بیوگرافی محمد موسوی آمده بازیکن خوب و با استعداد کشورمان در ۳۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در شهر زیبای دزفول چشم به جهان گشود و متولد شد.

این بازیکن خوش قیافه و خوش تیپ محمد موسوی ورزش والیبال را در سن ۹ سالگی زمانی که در سوم ابتدایی بود این حرفه را زیر نظر پدرش شروع کرد اولین مربی محمد پدرش بود که از وی تجربه های بسیاری کسب کند.

در نهایت در سال ۱۳۷۷ همراه با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال ایران در شهر رامسر شرکت کرد در آن زمان محمد کلاس پنجم ابتدایی بود که نتوانستند در آن بازی ها مقامی بیاورند.

زندگینامه و بیوگرافی محمد موسوی

پدر محمد موسوی معلم ورزش بوده است که در حال حاضر بازنشسته می باشد مادر وی خانه دار است محمد دو خواهر والیبالیست دارد البته آنها والیبال را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنند ولی در نهایت پیشرفتی باارزش و چشمگیری دارند محمد دزفول را ترک و به کرج می رود و در منطقه عظیمیه کرج زندگی می کند.

محمد موسوی در اوقات فراغت

در بیوگرافی محمد موسوی ذکر شده این بازیکن محبوب ما در اوقات فراقت و بیکاری اش به استخر می رود و بازی تنیس را هم بسیار دوست دارد و اکثر اوقات هم به تماشای بسکتبال NBA می پردازد و بازی های لس آنجلس لیکرز را دنبال می کند و «کوبی برایانت» را هم خیلی دوست دارد و از وی خوشش می آید.

سلفی زیبا و جالب محمد موسوی

عکسی تماشایی و دیدنی از بازیکن محبوب والیبال

دوست صمیمی محمد

محمد موسوی با همه بازیکنان تیم دوست است اما نزدیک ترین دوست وی شهرام محمودی که با او در یک اتاق می باشد به علاوه یکی از دوستان صمیمی و غیر ملی پوش محمد، بهزاد حیدر شاهی می باشد.

سلفی جالب و دیدنی محمد موسوی و دوستانش

رستوران داری محمد موسوی

محمد موسوی بازیکن محبوب کشورمان علاوه بر رشته ورزشی والیبال شغل و کار دیگری را هم دنبال می کند وی در سال ۱۳۹۴ رستورانی ایتالیایی به نام چیچو را افتتاح و آن را مدیریت می کند.

سلفی جالب و تماشایی محمد موسوی

ازدواج و همسر وی

محمد موسوی بازیکن محبوب ما تا به الان ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی به گفته محمد در فکر ازدواج بوده و به زودی این کار را انجام می دهد و صاحب همسری می شود.

تصویری جدید و جذاب محمد موسوی در پاییز

نمایی جالب و دل انگیز از محمد و طبیعتی زیبا

پسوند فامیلی موسوی عراقی

اوایل مردم فکر می کردند که محمد موسوی عراقی اصالتا یک عراقی می باشد اما در یکی از مصاحبه ها محمد موسوی توضیح داد که اینطور نیست اصالت پدرم اراکی می باشد زیرا از قبل به اراک عراق عجم می گفتند و مادرم نیز دزفولی است و بزرگ شده دزفول می باشم.

گالری شخصی محمد موسوی و خواهرش

افتخارات سید محمد موسوی

۲۰۱۴_ مدال طلا بازی‌های آسیایی

۲۰۱۱، ۲۰۱۳_مدال طلا قهرمانی والیبال آسیا

۲۰۰۹_مدال نقره قهرمانی والیبال آسیا

۲۰۱۰_مدال نقره بازی‌های آسیایی

۲۰۰۸، ۲۰۱۰_مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیا

تصویری دل نشین از مدال طلای محمد موسوی

۲۰۰۷_مدال برنز مسابقات زیر ۲۱ سال جهان

۲۰۰۶_ مدال طلا والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

۲۰۰۴_مدال نقره والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

۲۰۰۵_مدال طلا قهرمانی جوانان پسر آسیا

باشگاه سید محمد موسوی

۲۰۱۰_ مدال برنز قهرمانی باشگاه‌های جهان

(۶ بار)_ مدال طلا قهرمانی باشگاه‌های آسیا

(۶ بار)_قهرمانی لیگ برتر ایران

موسوی بهترین مدافع

۲۰۱۴_ قهرمانی باشگاه‌های آسیا

۲۰۱۴_ قهرمانی والیبال آسیا

پیشنهاد امروز

۲۰۱۳_ قهرمانی باشگاه‌های آسیا

۲۰۱۲_مسابقات انتخابی المپیک تابستانی

۲۰۱۰_بازی‌های آسیایی

عکسی از محمد موسوی در زمین بازی

۲۰۱۰_ والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان

۲۰۰۹_ قهرمانی والیبال آسیا

۲۰۰۸_ مسابقات انتخابی المپیک تابستانی

۲۰۰۷_ قهرمانی باشگاه‌های آسیا

۲۰۰۶_ قهرمانی نوجوانان آسیا

بهترین اسپک زن

۲۰۰۵_قهرمانی جوانان جهان

بیوگرافی محمد موسوی و عکس های دیدنی وی

در این بخش از مطلب با بیوگرافی محمد موسوی بازیکن خوب و محبوب والیبال و تصاویر وی آشنا شدید امیدواریم نهایت لذت را برده باشید برای مشاهده با دیگر بازیگران سایت آرگا را ملاحظ نمایید.

منبع : آرگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =