تاریخ و زمان انتشار خانگی فیلم شیشلیک + دانلود سایر فیلم‌های طنز ۱۴۰۰

گروه فیلم و سریال: تکاپو جدید در  سینماها ی کشور با توجه به شیوع کرونا با نمایش فیلم‌های زیبا و دیدنی شیشلیک،دینامیت،  گشت ارشاد 3، و قهرمان . در همین حال قصد داریم یک وبسایت معتبر و قانونی که با مجوزهای لازمه اقدام به درج لینک دانلود این عناوین کرده است را برای شما مهیا کنیم. با ما همراه باشید در این پست.

 –    کمدی شیشلیک نیز با رضا عطاران در راه نمایش خانگی!

فیلم طنز و کمدی شیشلیک نیز که امید بسیاری به فتح گیشه امسال دارد به محض بهبود وضعیت سینماها درخواست پروانه اکران داد و با این درخواست نیز موافقت شده است. بنابراین باید هرچه زودتر شاهد تماشای این فیلم پرطرفدار و محبوب باشیم. این فیلم با حدود ۱۵ هزار بلیت فروش رفته، پرفروش‌ترین فیلم تا به اینجا است. 

شیشلیک جارفیلم

جهت دانلود این فیلم طنز جذاب به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود فیلم شیشلیکاین فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان با هزار و ۴۱۵ رای مردمی از سراسر ایران جایگاه نخست تعداد رای مردمی را به خود اختصاص داده است. این فیلم با حدود ۱۵ هزار بلیت فروش رفته، پرفروش‌ترین فیلم تا به اینجا است. فیلم شیشلیک – Shishlik Film محصول سال: 1399 به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری، نویسندگی: امیرمهدی ژوله و کارگردانی: محمدحسین مهدویان می‌باشد که با حضور بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی، جمشید‌هاشم پور، رضا عطاران، ژاله صامتی، مه لقا باقری، وحید رهبانی وعباس جمشیدی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این کمدی تماشایی و دیدنی می‌خوانیم که: یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رییس کارخانه ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده، در جستجوی رهایی خانواده اش برمی آید.

–  دینامیت / رکورددار بلامنازع فروش در دوران کرونا!

دینامیت را باید تافته جدا بافته با سایر فیلم‌ها دانست چرا که این فیلم به قدری قدرتمند و با اعتماد به نفس بود که حتی منتظر بهبود اوضاع هم ننشت و در همان تیر ماه و زمانی که هنوز در اوج و پیک پنجم کرونا بودیم به صف اکران پیوست. این شهامت بی جهت نبود، چرا که دینامیت تاکنون توانسته است به فروش باور نکردنی 12 میلیارد تومانی دست یابد! و به نظر نمی رسد که ترمز آن فعلا به فکر گرفته شدن باشد!

فیلم دینامیت

شدیدا توصیه می کنیم تا به تماشای دینامیت؛ یک فیلم طنز سراسر خنده و نشاط و شادی که بسیار شما را می خنداند:

لینک قانونی: دانلود فیلم دینامیتدر خلاصه داستان دینامیت به قلم حمزه صالحی و شیما محمد بیگی آمده است: ” دو طلبه جوان و هم درس به نام‌های هادی و محمد حسین در جستجوی خانه‌ای برای سکونت در تهران هستند. آنها پس از مدتی موفق به اجاره آپارتمانی در شمال شهر می‌شوند، آپارتمانی که در آن همسایگانی ساکن‌اند که سبک زندگی و عقایدشان به کلی با این دو طلبه در تعارض است. همسایه ساکن در یکی از واحدها مرد لاقیدی به نام اکبر است که اموراتش از فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌گذرد. همسایگان ساکن در واحد دیگر نیز دو خواهر به نام‌های ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود پارتی و دورهمی برگزار می‌کنند.”همین سوژه حضور برادران بسیجی در کنار دو دختر جوان امروزی و یک ساقی، کافی است تا دستمایه کلی یک فیلم کمدی باشد. اما مشکل اینجاست که دینامیت در همین سطح باقی می‌ماند و جلوتر نمی‌رود. تمام طول فیلم بر روی اختلاف ظاهری شخصیت‌ها مانور داده می‌شود تا از تماشاگر خنده بگیرد. هر کدام از این شخصیت‌ها در واقع کاریکاتوری از طبقه‌ای هستند که متعلق به آن می‌باشند و در حد تیپ باقی می‌مانند. هیچ تلاشی برای شخصیت پردازی کاراکترها صورت نگرفته است. فیلمنامه دینامیت بر روی لبه تیغ سانسور حرکت می‌کند و حد و مرزی را برای شوخی‌هایش در نظر می‌گیرد.

–  هفته ای یک بار آدم باش / رکوردداری دیگر در فروش فیلم کمدی!

هفته ای یک بار مرد باش

جهت دانلود این فیلم طنز جذاب به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود فیلم  هفته ای یک بار آدم باش

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هفته‌ای یکبار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با فروشی معادل ۴,۱۹۱,۵۹۵,۵۰۰ ریال منتشر شد.این فیلم کمدی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، داستان رویارویی دو زوج با سبک زندگی متفاوت است که در این میان موقعیت‌های جالبی شکل می‌گیرد.در «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان‌بخش‌، هوشنگ رادی‌پور و ترنم کرمانیان بازی کرده‌اند.در این فیلم، پیمان قاسم‌خانی در سمت مشاور فیلمنامه حضور دارد. او چندی پیش گفته بود: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که کار روی زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی دیگر بس است و بهتر است ادامه نداشته باشد. الان هر دو خیلی پرطرفدار شده‌اند. پژمان که اصلا دیگر وقت سرخاراندن ندارد. سام هم پشت سر هم پیشنهاد دارد. اما خودشان هم باید بدانند چطور آن را خرج کنند که تاریخ مصرفشان تمام نشود. پژمان جمشدی هم در این باره گفته بود: شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال «خوب بد جلف» آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد.

 –    کمدی بسیار پرطرفدار و به شدت محبوب گشت 3

فیلم گشت 3

جهت دانلود این فیلم بسیار کمدی و سراسر دیدنی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 

دانلود فیلم گشت 3فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی سعید سهیلی درسال ۱۳۹۰ ساخته شد که بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعدسهیلی، جمشید هاشم پور،نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن به ایفای نقش پرداختند. در این قسمت نیز پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی از بازیگران اصلی فیلم هستند. همچنین بهنام بانی خواننده پاپ نیز نقش کوتاهی در این فیلم دارد.در خصوص ترکیب بازیگران این فیلم باید گفت به نظر می رسد نقشی که حمید فرخ نژاد در دو قسمت قبلی داشت حالا به امیر جعفری رسیده است. اینکه چرا سعید سهیلی تصمیم گرفته از امیر جعفری به جای فرخ نژاد استفاده کند مشخص نیست.

بهنام بانی

انتشار عکسی عجیب از بهنام بانی با گریمی متفاوت همراه با ریش بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. چندی قبل تصویربرداری گشت ارشاد ۳ با حضور مسعود کیمیایی در لوکیشن اصلی این فیلم کلید خورد. به نظر می رسد بخشی از داستان این فیلم مربوط به مساله کرونا باشد چرا که عکس هایی از بازیگران این فیلم در حالی که ماسک زده اند منتشر شده است.همچنین ویدیویی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که در آن پولاد کیمیایی در حال زد و خورد با بازیگران است. مطابق معمول فیلم گشت ارشاد در قسمت سوم خود هم دارای صحنه های اکشن است.

 –    فیلم قهرمان اصغر فرهادی / امید زیاد به اسکار امسال

جهت دریافت آخرین اخبار و زمان انتشار لینک دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم قهرمان
فهرست نامزدهای چهاردهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک اعلام شد و فیلم «قهرمان» ساخته فرهادی موفق به کسب نامزدی در چهار شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و همچنین بهترین بازیگر مرد (امیر جدیدی) شد.قهرمان، نهمین فیلم اصغر فرهادی، روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۲ تیر) در فستیوال بین‌المللی کن برای اولین بار به نمایش درآمد و توجه منتقدان و رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرد. این فیلم ۱۲۷ دقیقه‌ای که با حضور بازیگرانی چون امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در شیراز فیلمبرداری شده، داستان مردی به نام رحیم را روایت می‌کند که به دلیل بدهی در زندان است و در دو روزی که به مرخصی آمده در هزارتویی پیچیده و متناقض از اخلاقیات گرفتار می‌شود. فرهادی با فیلم قهرمان برای چهارمین بار در جشنواره کن حاضر شد. این فیلم دیروز در میان هیاهوهای همیشگی جشنواره و حضور عوامل روی فرش قرمز در حالیکه نوای مرغ سحر با صدای بزرگ‌مرد موسیقی ایران یعنی محمدرضا شجریان پخش می‌شد و بعد تشویق‌های طولانی حضار داخل سالن گرند لومیر برای فرهادی، اولین بار نمایش داده شد. فرهادی در این جشنواره سینمایی با ۲۳ فیلم ساخته کارگردانانی از فرانسه، هلند، فنلاند، ژاپن، آمریکا، چاد، تایلند، استرالیا، روسیه، بلژیک، مجارستان، ایتالیا و نروژ برای کسب جایزه نخل طلا رقابت می‌کند. حضور دوباره فرهادی در جشنواره فیلم کن، جشنواره‌ای که پیش از این (۲۰۱۶، ۱۳۹۵) برای فیلم فروشنده جایزه بهترین فیلمنامه را کسب کرده بود، موجب انتشار نقدهای مختلفی در رسانه‌های جهان در مورد فیلم وی شده است.  شارلوت پاوارد (Charlotte Pavard) روزنامه‌نگار بین‌الملل در آستانه اکران فیلم قهرمان در جشنواره کن، در یادداشتی در سایت رسمی این جشنواره نوشت: فرهادی در فیلم قهرمان بازگشتی درخشان به ایران داشت. پس از فیلم گذشته که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای برنیس بژو به ارمغان آورد، فروشنده که جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد را برد و همه می‌دانند با بازی پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم، ستاره‌های اسپانیایی سینما، قهرمان چهارمین حضور این فیلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی در جشنواره کن است که در آن شاهد بازگشت وی به ژانر تریلر روان‌شناختی هستیم.در حالی که فرهادی در فیلم قبلی اش سه نقش اصلی داشت، قهرمانِ فیلم قهرمان رحیم (با بازی امیر جدیدی) است که به خاطر یک بدهی معوقه در زندان به سر می‌برد. در چند روزی که رحیم در مرخصی است، زنی که دوستش دارد او را متقاعد می‌کند با کیف پراز پولی که پیدا کرده، بدهیش را پرداخت کند. تصمیم نقش اول فیلم در این باره پیامدهایی دارد که از او یک قهرمان می‌سازد.  

 معرفی سایت دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی جدید

جارفیلم

جارفیلم سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی است که از نوروز 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدوار است با کمک و درخواست شما عزیزان سایت خود را بهبود بدهیم و بتوانیم بهترین مرجع برای دانلود فیلم و سریال ایرانی باشیم لازم به ذکر که ما فیلم و سریال خارجی سانسور شده هم کنارش می ذاریم اما بیشتر توجه ما برای ایرانی هاست.

شما می توانید برای  دسترسی به سایت جار فیلم از طریق کپی این لینک https://jarfilm.ir/ در مرورگر اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =