خرید ملک در ترکیه

ترکیه از هر لحاظ فرصت های بسیار خوبی دارد. طبق آخرین آمار ، بیش از 40 میلیون گردشگر هر سال به ترکیه سفر می کنند و وقت خود را در آنجا می گذرانند. البته اگر با یک جدول پیشرفت به آینده نگاه کنید ، خرید خانه در ترکیه می تواند بسیار مفید باشد. سرمایه گذاری و خرید خانه می تواند پایه و اساس گرفتن گذرنامه و ماندن در ترکیه باشد.
زندگی و کار در این کشور و خانواده شما در ترکیه به دنبال یک سرمایه گذاری هوشمند هستند ، بنابراین باید قبل از تصمیم گیری از دستورالعمل مشاوران حرفه ای در آلپ استفاده کنید. بهترین انتخاب. اگر قصد خرید ویلا در ترکیه را دارید ، نمی توانید این فرصت طلایی را از دست بدهید و نکات لازم را از همکاران دریافت کنید ، یکی از بهترین و بی نظیر ترین خریدهای خانگی در این کشور را تجربه کنید.
با خرید ملک و خانه در ترکیه یک زندگی رویایی داشته باشید
بدون شک خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه یکی از بهترین گزینه ها است. خرید خانه در ترکیه با حداقل قیمت 250،000 دلار یا بیشتر ممکن است بهترین راه برای خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه باشد. ترکیه با اقتصاد رو به رشد و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد ، مزایای قابل توجهی نسبت به گردشگری دارد و مانند بزرگراهی است که به خاورمیانه و اروپا متصل می شود. مزایای خرید یا اجاره خانه در ترکیه ، ایرانیان را وادار کرده است که امروز بخش بزرگی از بازار مسکن در این شهر را داشته باشند. هنگام انجام این کار می توانید از همه این مزایا لذت ببرید.
برای خرید و فروش خانه در ترکیه با قیمت مناسب ، باید از یک مشاور با تجربه و متخصصان باتجربه در یک شرکت معتبر استفاده کنید. شایان ذکر است که شرکت هایی که خدمات حقوقی ارائه می دهند ، همیشه تجربه خوبی در تجربه کار دارند.این قابل درک است که خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه ، که به عنوان یک سند املاک و مستغلات در ترکیه شناخته می شود ، تاپو نام دارد.
اگر قصد خرید خانه ای در ترکیه را دارید ، اگر می خواهید یک خانه رسمی و حقوقی یا سند مالکیت آپارتمان داشته باشید ، باید یک گواهی TAPU داشته باشید. این سند برای فضایی که ساختمان هنوز ساخته نشده و قرمز برای فضایی که در آن ساخته شده است (ویلا ، آپارتمان یا ساختمان تجاری) رنگ آبی خواهد داشت. اگر شما به عنوان یک شهروند خارجی در خرید ملک در ترکیه تجربه دارید ، می دانید که ثبت اسناد بین 1 تا 7 روز طول می کشد.
خرید در اقساط یا اجاره در ترکیه
ترکیه یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورهای جهان است و هوای بی نظیر آن باعث شده است که آن را به یکی از بهترین کشورها برای گذراندن و زندگی در تعطیلات تبدیل کند. برای کسانی که قادر به پرداخت ملک در ترکیه همزمان نیستند ، گزینه خرید ملک در ترکیه برای اجاره یا اقساط بهترین پیشنهاد است.
با این پیشنهاد ، بسیاری از مشتریان ما احتمالاً خانه ای در ترکیه با کمترین میزان پرداخت ملک دارند و با پرداخت اقساط در خانه و اقساط به پایان می رسند. یکی از مهمترین تجربیاتی که ما هنگام خرید ملک در ترکیه داریم این است که بسیاری از مشتری ها نگران این هستند که کاهش ارزش ملک منجر به از دست دادن پس انداز ، سرمایه یا از دست دادن ارزش شود. شما بسیار نگران هستید ، مطمئناً می توانید بهترین سرمایه گذاری در ترکیه را انجام دهید.
به طور کلی ، خرید خانه به صورت اقساطی در ترکیه به شما امکان می دهد خانه مورد نظر خود را حتی با یک سرمایه گذاری کوچک خریداری کنید. تیم مشاوره سرمایه گذاری ALP همیشه بر اساس تجربه مشتری دو پیشنهاد ارائه می دهد.این می تواند از یک شرکت ساخت و ساز املاک و مستغلات یا پیمانکار در ترکیه به عنوان اولین قدم برای خرید خانه یا خانه در ترکیه بدست آید. یا در طول تلاش دوم برای خرید زمین یا آپارتمان ، از وام بانکی برای پرداخت اقساط استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر یک شهر بزرگ و گران قیمت مانند استانبول دارید و هیچ هزینه ای از ملک ندارید ، می توانید شهرهای کوچک اطراف را ببینید. واحدهای شیک و زیبا در شهرهای کوچک تولید و فروخته می شوند که می توانند با سرمایه کوچک خریداری شوند …

شهرهای مختلف ترکیه از ظرفیت های کافی برای خانه ها برخوردار هستند. همچنین از حق شهروندی برای خرید املاک و مستغلات با حداقل 250،000 دلار برخوردار است. همه اینها می تواند دلیل جمع آوری سرمایه گذاران ایرانی باشد. هزینه خرید خانه و ویلا در ترکیه یکی از اساسی ترین موضوعات در این زمینه است که می توان گفت هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها هزینه خرید ملک در ترکیه است. واد ترکیه می تواند موارد زیر را ذکر کند:
1. منطقه ای که قصد خرید ویلا یا ملک را دارید.
2. اندازه خانه یا املاکی که می خواهید خریداری کنید.
3. وقت آن است که یک خانه یا زمین در ترکیه بخرید
4- راحتی و خدمات ارائه شده توسط آپارتمان یا ویلا
5. راحتی در اطراف خانه یا ملک

طبق قوانین و مقررات جدید برای محافظت از لیرهای ترکیه ، خارجی ها باید برای خرید ملک در ترکیه ، ارز را تغییر دهند. طبق آیین نامه ، اتباع خارجی که ملک یا زمین خریداری می کنند باید تأیید رستگاری ارز خارجی را دریافت کنند.
طبق دستورالعمل بانک مرکزی انتقال سرمایه و مقررات جدید قانون شهروندی ترکیه 2022 ، خارجی ها برای خرید ملک باید ارز را تغییر دهند. طبق گفته مؤسسه عمومی اقدامات و املاک و مستغلات (Tapo Office) ، خارجی ها از طریق این بانک ارز خود را به بانک مرکزی می فروشند و سپس اسناد خرید صادر شده توسط بانک را ارسال می کنند.دفتر املاک و مستغلات. آماده کردن.
طبق قانون جدید ، اتباع خارجی که املاک یا زمین را در ترکیه خریداری می کنند باید گواهی ارز خارجی را دریافت کنند. گواهی خرید ارزی شامل یک نام ، نام خانوادگی ، شماره گذرنامه یا کارت شناسایی خارجی و ارز خارجی است که قصد خرید ملک را دارد. توافق نامه های فروش املاک و مستغلات را می توان مستقیماً به ارز خارجی یا به ارز خارجی معرفی کرد.
به عنوان بخشی از آیین نامه ، برای نتیجه گیری توافق نامه برای خرید ملک در ترکیه ، اگر فروشنده خارجی باشد و خریدار یک شهروند ترکیه باشد ، قیمت ملک باید در لیری باشد.
اگر قبلاً ملک را در ترکیه خریداری کرده اید برای خرید ملک در ترکیه و پرداخت پول به حساب مشتری ، این قانون از شما محافظت نمی کند.

باید بدانید که ایرانیان می توانند املاک را در ترکیه خریداری و اجاره کنند ، بنابراین ما ابتدا آخرین اقدامات برای خرید ملک در ترکیه را توضیح خواهیم داد. پس از یافتن ملک مناسب ، باید با مالک برای مواردی مانند نحوه پرداخت ملک و چه زمانی نتیجه گیری قرارداد موافقت کنید. با این کار می توانید واحد مورد نظر را رزرو کنید و متخصصان ما می توانند جدول پرداخت را با خریدار و فروشنده برای انتقال نهایی اسناد تنظیم کنند.
همچنین ، مشاوران املاک و مستغلات در ترکیه این فرصت را دارند که با باز کردن نام مشتری و دریافت شماره شناسایی مالیاتی ، پرداخت ها مانند آب ، برق و موارد مشابه را تسهیل کنند.
خوشبختانه ، طبق قانون جدید املاک ترکیه ، دیگر نیازی به سؤال از ارتش ترکیه در مورد محل یا غیرقانونی اموال یا زمین مورد نظر خود در زمین های نظامی قبل از ارسال نهایی اسناد منتهی به انتقال نیست. اسناد ظرف 7 روز پردازش می شوند. با توجه به انتقال منشور و لیست املاک ، باید گفت که هر دو طرف باید در دفتر املاک و مستغلات تعیین شده حضور داشته باشند ، اما مشاور املاک و مستغلات ممکن است دارای یک وکیل با یک وکیل رسمی و انتقال اسناد توسط خریدار باشد واد وادوکالت
به یاد داشته باشید که لیست املاک در ترکیه Tapu Tapu نام دارد و به دنبال خریدار است ، توصیه می کنیم تمام قسمت های خریدار را بخوانید و ملیله همان سند انتقال در ایران است که حاوی اطلاعات به عنوان تاریخ است. انتقال ، نام و داده های مالک این خاصیتی است که نباید اشتباه باشد.


تفاوت اجاره و خرید ملک در ترکیه برای مهاجران
خوب است بدانید که اگر در ترکیه ملک بخرید ، خریدار ابتدا به مدت 2 سال مجوز اقامت را دریافت می کند ، پس از 5 سال ماندن ، پس از 5 سال به وی اجازه داده می شود برای اقامت دائم در ترکیه درخواست کند. واد دفتر مهاجرت ، و ما باید صبر کنیم تا ببینیم آیا این اقامتگاه دائمی خواهد شد یا خیر.
به یاد داشته باشید که خرید ملک به این معنی نیست که شما دائمی ساکن ترکیه هستید و فقط با خرید ملک در این کشور ، شهروند ترکیه نمی شوید. البته با یک استثنا ، هنگام خرید ملک در آلانیا ، خانواده های مهاجر (فقط همسران موقت و فرزندان) یک سال طولانی مدت به شما داده می شوند.
خرید ملک در ترکیه با بهترین شرایط و مطلوب ترین قیمت
با توجه به شرایط مطلوب در ترکیه ، زندگی در ترکیه برای ایرانیان بسیار مناسب است.
ترکیه به دلیل زیرساخت های سرمایه گذاری مناسب و کلیه منابع لازم و پشتیبانی دولت از سرمایه گذاران ، شرایط عالی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند.
1. برای دریافت معیشت بیش از 250،000 دلار ملک بخرید:
در این نوع خرید ملک ، پس از سه ماه گذرنامه 100 ٪ ترکیه دریافت خواهید کرد.2. برای به دست آوردن خانه با خرید ملک با قیمت کمتر از 250،000 دلار:
در این نوع ملک ، 100 ٪ از اقامتگاه توریستی یک یا دو ساله را با امکان تمدید دریافت خواهید کرد و پس از 4 سال اقامت دائمی و سپس گذرنامه خود را دریافت خواهید کرد.
مزایایی برای به دست آوردن تابعیت و گذرنامه ترکیه:
همسر و فرزندان زیر 18 سال می توانند همزمان با متقاضی ارشد برای شهروندی و گذرنامه ترکیه اقدام کنند.
 گذرنامه های ترکیه دسترسی به ویزا به بسیاری از کشورها را فراهم می کند.
تصمیم جدید دولت جدید ترکیه برای حمایت از سرمایه گذاران خارجی:
یکی از مشکلاتی که سرمایه گذاران خارجی در املاک و مستغلات ترکیه در سالهای اخیر با آن روبرو بوده اند ، از دست دادن خرید ملک با قیمتی بالاتر از واقعی به دلیل عدم وجود اطلاعات دقیق در مورد قیمت واقعی است.
برای حمایت از حقوق سرمایه گذاران خارجی ، دولت ترکیه اخیراً قانون جدیدی را تصویب کرد که به سرمایه گذاران خارجی اعتماد به نفس بیشتری به بخش املاک و مستغلات می دهد.
 براساس دستورالعمل جدید صادر شده توسط وزارت توسعه شهری ترکیه ، هرگونه ثبت نام رسمی و ارزیابی فروش املاک با مشارکت خارجی در ترکیه فقط در صورت ارسال گزارش متخصص یا قیمت املاک انجام می شود.
با اجرای این قانون ، خارجی ها می توانند با اطمینان بیشتر به سلامت معاملات برنامه ریزی شده خود در املاک و مستغلات ترکیه سرمایه گذاری کنند.

نرخ مالیات انتقال در ترکیه 4 ٪ از ارزش ملک است. قوانین شفاف ترکیه برای انتقال اسناد باید مالیات ها را به طور مساوی بین دو طرف (خریدار و فروشنده) اختصاص دهد. یک روش پرداخت قراردادی نیز موجود است.
در غیاب خریدار ، هزینه آژانس 150 یورو است.
اسکان یا اتمام هزینه ای برای یک آپارتمان تازه ساخته شده است که بسته به ارزش و اندازه آپارتمان از 400 یورو شروع می شود.
قرارداد تهیه برق حدود 100 یورو برای تجهیزات جدید و 30 یورو برای تجهیزات قدیمی است.قرارداد آب حدود 60 یورو برای بلوک های جدید و 30 یورو برای بلوک های قدیمی است. تاکسی شورا باید سالانه تا آخرین روز ماه مه هر سال پرداخت شود. این حدود 0.1 ٪ از مقدار واقعی TAPU است.
هزینه نگهداری آپارتمان می تواند سالانه یا ماهانه پرداخت شود که حدود 40-70 یورو در ماه برای یک آپارتمان تازه ساخته شده هزینه دارد.
شایان ذکر است که قیمت های فوق فقط برای مرجع شما است و می توانید هزینه خرید ملک را کاهش یا افزایش دهید.

با خرید خانه در ترکیه بمانید
ایرانیان که در حال حاضر با گذرنامه ایرانی به ترکیه سفر می کنند می توانند تنها 90 روز در ترکیه بمانند ، که معمولاً برای گردشگری و سفر تجاری کافی است ، اما افرادی که قصد دارند بیش از 90 روز در کشور بمانند باید کارت داشته باشند. برای دریافت. به نمایندگی از نقشه اقامت ترکیه از دفتر مهاجرت که یکی از شرایط اقامت در ترکیه است. این یکی از شرایط معمول برای سفر به ترکیه است.
علاوه بر این الزام ، دولت ترکیه در سال 2013 تصمیم به صدور مجوز یک ساله برای ماندن برای کسانی که ملک خریداری می کنند برای ترغیب سایر کشورها برای سرمایه گذاری در این کشور تصمیم گرفتند. البته این دوره بعداً در سال 2017 به دو سال افزایش یافت. در حال حاضر ، افرادی که خانه ای در ترکیه خریداری می کنند می توانند اقامت موقت خود را به طور موقت و سالانه ادامه دهند.

چگونه می توان وام خانه را از یک بانک در شهرهای مختلف ترکیه خریداری کرد؟

اول ، به عنوان متقاضی وام املاک و مستغلات ، باید درخواست خود را به بانک مناسب ارسال کنید. پس از بررسی درخواست و تصویب اسناد املاک ، بانک مربوطه با شما قرارداد امضا می کند و در نهایت وام فروشنده را پرداخت می کند. متأسفانه ، بانکهای ترکیه به ایرانیان یا افرادی که گذرنامه ما را دارند وام نمی گیرند.باید توجه داشته باشید که برخی از بانک های این کشور برای ایرانیان حساب می کنند ، اما وام نمی دهند و به ایرانیان خدمات محدودی ارائه می دهند. برای خرید وام بانکی از یک بانک در ترکیه ، به ویژه در استانبول ، باید در این کشور کار پیدا کنید. بهترین و متداول ترین راه برای یافتن شغل در استانبول ، ثبت شرکت و ارسال گزارش مالی به یک بانک است. اگر کار کنید ، می توانید از وام مسکن نیز بهره مند شوید. البته راه های دیگری برای خرید خانه بدون وام بانکی در ترکیه وجود دارد که یکی از آنها خرید خانه ای در دست ساخت است. در این حالت ، ابتدا باید 20 تا 30 درصد از هزینه خانه در دست ساخت را بپردازید. و سپس بقیه هزینه ها طبق برنامه توافق شده با اقساط پرداخت می شوند. مزیت این روش این است که شما نیازی به پرداخت سود به عنوان وام بانکی ندارید. راه دیگر برای خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه ، خرید از پروژه های آماده برای تحویل است. هزینه های این پروژه ها برای حداقل یک سال و حداکثر پنج سال پرداخت می شود و پس از آن سند خانه نوشته می شود. به نمایندگی از مشتری ، لازم است به این واقعیت توجه کنیم که وام بانکی برای خرید مسکن تا 75 ٪ ادعای متقاضی را با مدت بازپرداخت تا 10 سال پرداخت می کند.
واد
خرید ملک در استانبول
اگر قصد خرید خانه ای در کشور زیبا ترکیه را دارید ، خوب است بدانید که گرانترین و مشهورترین شهر ترکیه استانبول است و به دلیل آن یکی از گران ترین شهرهای جهان بوده است. ارتفاع بالا. در لیست 94 شهر جهانی املاک و مستغلات قرار دارد و در رتبه 39 قرار دارد.
خرید ملک و به ویژه خانه ای در شهرهای مختلف ترکیه زمان مناسبی برای سرمایه گذاری است زیرا بیشتر خواص کشور دارای زیرساخت های خوبی مانند استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، رستوران و کافه ، سالن زیبایی و ایمنی و سالن آماده است. وادساخت خانه مشکل شرعی ندارد. یعنی اکثر این املاک مشکلی ندارند اما ممکن است برخی از آنها مشکل داشته باشند. یکی از دلایل خوب اینکه استانبول مکان خوبی برای سرمایه گذاری در خرید خانه است این است که تورم پایین، قابل پیش بینی و تقریبا ثابت است. بنابراین، اگر می خواهید در استانبول سرمایه گذاری کنید، خرید خانه گزینه خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =