دانلودر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

دانلودر ابزاری آنلاین یا به صورت اپلیکیشن میباشد که از شبکهای اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک ، یوتیوب و.. میتوانید تمام عکس و فیلم های این شبکهای اجتماعی را دانلود کنید.

با کمک دانلودر های آنلاین ، دیگر نیاز نیست که برای هر برنامه و شبکه اجتماعی ، نرم افزاری را نصب کنید.با دانلودر آنلاین به راحتی میتوانید با کپی کردن لینک عکس و فیلم و قرار دادن در ابزار دانلودر ، ویدئو هارا دانلود کنید.

برخی از ابزار هایی که میتوانید از سایت های ایرانی نیز آنها را بیابید را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ابزار دانلودر یوتیوب : این ابزار از پرطرفدار ترین ابزار ها بعد از دانلودر اینستاگرام میباشد.استفاده از ابزار دانلودر یوتیوب بسیار آسان است و فقط کافیست تا لینک ویدئو را از نوار آدرس (با انتخاب و ورود به صفحه ویدئو ) کپی کنید و در ابزار دانلودر قرار دهید.

ابزار دانلودر اینستاگرام : این ابزار که بسیار بیشتر از یوتیوب مورد استفاده قرار میگیرد ، مشکلاتی را دارد و دلیل این مشکلات ، آپدیت های زیاد اینستاگرام میباشد.با کمک اینستاگرام دانلودر میتوانید تمام استوری ها ، عکس ها ، ویدئو ها ، igtv ها ، جدا از ویدئو و تصاویری که در دایرکت دریافت کرده اید را دانلود کنید.برای استفاده از این ابزار اینستاگرام دانلودر نیاز است که به پست مورد نظر مراجعه کنید و علامت سه نقطه بالای فیلم و عکس مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه کپی لینک یا copy link را انتخاب کنید.حال لینک کپی شده را ابزار قرار دهید و گزینه دانلود را انتخاب کنید.همچنین ویدئو های یوتیوب را میتوانید تبدیل به فایل صوتی یا mp3 کنید.

ابزار دانلودر توییتر: دانلود از توییتر کمی دردسر بیشتری دارد ، زیرا برای برخی از حساب ها ،خود توییتر اجازه دانلود ویدئو و تصاویر را نمیدهد.برای کپی کردن لینک ، روی گزینه اشتراک یا share کلیک کنید و سپس گزینه کپی کردن پیوند را انتخاب کنید تا لینک کپی شود.لینک را مجددا در ابزار دانلودر قرار دهید و دانلود را انتخاب کنید.

ابزار دانلودر تیک تاک : دانلود از تیک تاک بدون مشکل بوده و به راحتی میتوانید ویدئو هارا دانلود کنید.گزینه اشتراک گوشه ویدئو را انتخاب کنید و copy link را انتخاب کنید تا لینک ویدئو کپی شود.حال لینک را در ابزار قرار دهید تا لینک دانلود مستقیم آماده شود.

تمام مراحل دانلود مشابه به هم بوده و برای دانلود با کمک دانلودر آنلاین ، فقط نیاز است تا لینک مربوط به ویدئو یا تصاویر را به دست آورید و در ابزار قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =