راهنمای خرید میز اسنوکر

اگر به خرید میز اسنوکر برای خانه خود فکر می کنید، راهنمای ما را بخوانید و یاد بگیرید که به دنبال چه چیزی باشید، گزینه های شما چیست و چگونه می توانید بهترین نتیجه را از میز جدید خود داشته باشید.

راهنمای ما به تکه های مفیدی تقسیم شده است. با استفاده از پیوندهای سریع زیر به سرعت به قسمتی که باید بخوانید بروید یا کل راهنما را به طور کامل هضم کنید.
بررسی اجمالی

داشتن میز اسنوکر رویای بسیاری از افراد است. میزهای اسنوکر تخت تخته سنگی با اندازه کامل یا استاندارد تجاری، مبلمان بزرگ و باشکوهی هستند که به متر مربع فضای زیادی نیاز دارند.

میزهای اسنوکر در طول تاریخ در باشگاه‌های اختصاصی اسنوکر و مراکز ورزشی یافت می‌شوند. اما امروزه، آنها به طور فزاینده ای در خانه های شخصی نصب می شوند، چه میز تخت تخته سنگی با اندازه کامل با بازی استاندارد مسابقات یا میزهای کوچک تاشو MDF که برای تمام خانواده در نظر گرفته شده است.


میزهای بزرگ اسنوکر در سالن اسنوکر.


اندازه های محبوب

سه اندازه محبوب برای میزهای اسنوکر تخت تخته سنگ وجود دارد. اولین مورد جدول تمام اندازه است. این اندازه در مجموع 12 فوت است. اگر کمی بیش از حد بزرگ است، بسیاری از میزها نیز در اندازه 10 فوت هستند. در انتهای فشرده تر ترازو، میزهای 9 فوتی قرار دارند که معمولاً میزهای 3/4 نامیده می شوند.

اگرچه مطمئناً کوچکتر از یک میز با اندازه کامل هستند، اما این مدل های 3/4 اندازه هنوز هم اندازه یک میز بیلیارد آمریکایی 9 فوتی هستند، بنابراین باید نصب خود را به دقت برنامه ریزی کنید. اندازه اتاق خود را محاسبه کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.
یک میز اسنوکر سایز 12 فوتی SAM تاگورا.

یک میز اسنوکر سایز 12 فوتی SAM تاگورا. (از 14600.00 پوند) [ مشاهده در فروشگاه ]
میزهای اسنوکر کوچکتر

اما همه افراد به این اندازه فضای ندارند و میزهای کوچکتری نیز وجود دارد که معمولاً با تخت‌های کامپوزیت چوبی سبک‌وزن و اغلب سیستم‌های ذخیره‌سازی تاشو ساخته می‌شوند. در بیشتر موارد، به غیر از تجهیزات مورد استفاده و علامت گذاری روی زمین بازی، اینها بسیار شبیه میزهای بیلیارد تخت ام دی اف هستند. ما در این راهنما این میزها را پوشش نمی دهیم، بنابراین برای راهنمایی به راهنمای خرید میز بیلیارد ما مراجعه کنید یا بخش میز اسنوکر خانوادگی ما را در اینجا مرور کنید.
میز اسنوکر تاشو Pureline 6 فوت.

میز اسنوکر تاشو Pureline 6 فوت. (از 299.00 پوند) [ مشاهده در فروشگاه ]
تخته سنگ

میزهای اسنوکر مانند میزهای بیلیارد بزرگتر دارای تخت تخته سنگی هستند. این از بخش هایی از تخته سنگ واقعی ساخته شده است که استخراج، ماشینکاری و تراش داده می شود تا زمانی که کاملاً صاف شوند. بخش‌ها – که تعداد آنها در یک میز اسنوکر با اندازه کامل تا پنج می‌رسد – سپس در حین نصب به دقت در قاب میز نصب می‌شوند.

پس از نصب در بدنه میز، آنها را به دقت تراز کرده و به هم وصل می کنند. هنگامی که تخته سنگ مونتاژ شد، جابجایی میز بسیار دشوار خواهد بود، بنابراین قبل از شروع تیم اطمینان حاصل کنید که نصب شما در محل مناسبی قرار دارد.
تخته سنگ و قاب میز اسنوکر Dynamic Prince.

تخته سنگ و قاب مونتاژ نشده میز اسنوکر Dynamic Prince. (از 6940.00 پوند) [ مشاهده در فروشگاه ]
پارچه

پارچه روی تخته سنگ کشیده شده و سپس در جای خود محکم می شود. بهترین پارچه های اسنوکر ساخت بریتانیا هستند و دارای بافت جهت دار هستند. بنابراین اگر بخواهید پارچه را با دست نوازش کنید، از یک جهت چرت صاف و در جهت دیگر احساس خشن می شود. این شبیه پارچه های پشمی است که روی میزهای بیلی بریتانیا یافت می شود و کاملاً متفاوت از پارچه های نایلونی میزهای آمریکایی است.
یک تکه پارچه اسنوکر سبز Hainsworth.

https://www.libertygames.co.uk/store/snooker_tables_info/buying-advice/buyers-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =