رایج ترین روش های کسب درآمد از فارکس

روش های متعددی برای کسب درآمد از فارکس وجود دارد که هر کدام می تواند یک منبع درآمد خوب برای زندگی باشد. روش هایی که در توضیحات زیر معرفی شده اند رایج ترین راه هایی هستند که هر فرد فعال در بازار فارکس می تواند از طریق آن ها کسب درآمد کند.

تریدر و کسب درآمد از فارکس

محبوب ترین و رایج ترین روش در بین تمامی تریدر های فارکس برای کسب درآمد، معامله گری یا همان ترید در بازار است. هر شخصی می تواند با یادگیری و آموزش سبک های تحلیل بازار های مالی، در فارکس ترید کند.

برای ترید در بازار فارکس و کسب درآمد از آن قطعا نیاز به چندین ماه زمان است. با چند روز یا چند هفته نمی توان به تریدر فارکس تبدیل شد. برای تسلط بر این کار باید شوق بالایی جهت آموزش و یادگیری داشته باشید و در این زمینه صبر و شکیبایی به خرج دهید.

تقریبا اکثر فعالان بازار فارکس از طریق ترید کردن مخارج و هزینه های خود را تامین می کنند. زیرا ساده ترین و راحت ترین روش در بین سایر روش ها محسوب می شود. برای ترید کردن در این بازار محدودیت چندانی وجود ندارد و صرفا با یک لپ تاپ و اینترنت می توان انجامش داد.

فروش سیگنال و تحلیل های فارکس

روش دیگری که امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت، فروش سیگنال است. اگر از بابت تحلیل های خود اطمینان دارید و می توانید تحلیل هایی با احتمال وقوع بالا انجام دهید، فروش تحلیل و سیگنال به سایر افراد می تواند منبع کسب درآمد خوبی برای شما باشد.

برای فعالیت در این زمینه کافیست یک کانال تلگرام یا یک سایت حرفه ای ایجاد کنید و شروع به عضو گیری کنید. معمولا اکثر فعالان در این زمینه برای کاربران خود حق اشتراک های ماهیانه تعیین می کنند. به این ترتیب می توانید با ارسال نظرات و تحلیل های خود به کاربران، از آن ها هزینه دریافت نمایید.

آموزش ترید به سایر افراد

افراد زیادی هستند که دوست دارند در زمینه ترید و فعالیت در بازار فارکس آموزش ببینند. اگر سابقه فعالیت چند ساله در این بازار دارید و توانسته اید به سوددهی و کسب درآمد مستمر در طریق ترید برسید، می توانید با آموزش فارکس ، مهارت و دانش خود به سایر افراد یک منبع درآمد دیگر نیز برای خود ایجاد نمایید.

امروزه بیشتر مدرسان و اساتید با ضبط ویدیو های آموزشی و تولید پکیج، به سایر افراد آموزش می دهند. پکیج های آموزشی در واقع شامل چندین ساعت ویدیو هستند که در آن ها نکات کاربردی جهت ترید آموزش داده می شود.

فروش ربات ها اکسپرت های معامله گری

با توسعه و گسترش علم برنامه نویسی و هوش مصنوعی، ربات ها و اکسپرت های معامله گری زیادی در طی سال های اخیر توسط تریدر ها و برنامه نویسان حرفه ای ساخته شده است. اگر دانش برنامه نویسی دارید یا یک برنامه نویس حرفه ای می شناسید، می توانید اقدام به ساخت اکسپرت فارکس یا ربات معامله گر کنید. لیست بهترین اکسپرت های فارکس را در سایت باینری آپشن کلاب پیدا میکنید.

شما می توانید ربات معامله گر را یک منبع کسب درآمد غیر فعال برای خود در نظر بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد که ربات را به سایر علاقه مندان نیز بفروشید و از این طریق نیز سود کنید.

استخدام در شرکت ها

تعداد محدودی از شرکت های سرمایه گذاری، موسسات مالی و صرافی ها ترید های حرفه ای را جهت همکاری استخدام می کنند. در ایران تعداد محدودی از این قبیل شرکت ها وجود دارند اما در کشور های اروپایی فرصت شغلی در این زمینه بیشتر است.

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ می تواند برای افراد غیر حرفه ای در زمینه ترید نیز به یک منبع کسب درآمد غیر فعال تبدیل شود. برای این کار کافیست یک تریدر حرفه ای پیدا کنید و حساب معاملاتی خود را در بروکر به حساب آن تریدر متصل کنید. به این ترتیب تمامی معاملات تریدر در حساب شما نیز کپی می شود و همراه با او سود می کنید.

همچنین در صورتی که استیمنت یا همان کارنامه معاملاتی خوب و سودده دارید، می توانید حساب خود را برای کپی تریدینگ به سایر افراد معرفی کنید تا آن ها نیز به حساب شما متصل شوند و از معاملات شما استفاده نمایند. به این ترتیب به ازای هر معامله ای که باز و بسته می شود، کارمزدی به عنوان کمیسیون به شما تعلق می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =