مدل تاپ دخترانه فانتزی با طراحی خاص و شیک

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تاپ دخترانه فانتزی با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

 تاپ دخترانه شیک در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها، تاپی با تن پوش شیک و خاصی را برای پوشیدن انتخاب نمایید و استایلی بی نظیر داشته باشید.

مدل تاپ دخترانه فانتزی شیک و زیبا

لباس های دخترانه در انواع مدل های متنوع طراحی می شوند و بهتر است شما چند دست بلوز دخترانه، تاپ و شومیز در کمد لباس تان داشته باشید تا در صورت نیاز به پوشیدن این طرح لباس ها به راحتی در دسترس تان باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای تاپ دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما واقع شوند.

مدل تاپ دخترانه فانتزی

طرح های تاپ دخترانه

تاپ های در انواع طرح های تاپ مجلسی و تاپ اسپرت و فانتزی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ظاهر و تپپی متفاوت داشته باشید بهتر است تاپ های فانتزی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. تاپ های فانتزی در انواع طرح های نیم تنه و معمولی موجود می باشند همچنین برای دوخت این طرح تاپ ها از پارچه های مختلف نظیر پارچه حریر و نخی و … استفاده می شود.

تاپ های فانتزی را می توانید در صورت تمایل با دامن یا شلوارک بپوشید همچنین با پوشیدن این تاپ ها به همراه شلوار یا ساپورت استایلی متفاوت و جذاب تر پیدا خواهید کرد.

تاپ های فانتزی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و با توجه به اینکه رنگ های روشن می توانند روی روحیه افراد تاثیر مثبتی داشته باشند بنابراین بهتر است شما این رنگ تاپ ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تاپ های رنگ تیره نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین در دوخت برخی از تاپ ها فانتزی از ترکیب دو یا چند رنگ پارچه استفاده می شود.

تاپ دخترانه سفید

تاپ بندی فانتزی

مدل تاپ دخترانه

تاپ مجلسی

تاپ نیم تنه مجلسی

تاپ نیم تنه دخترانه

تاپ نیم تنه دو رنگ

تاپ نیم تنه مشکی و سفید

مدل تاپ نیم تنه دخترانه

تاپ دخترانه بسیار شیک

تاپ دخترانه زیبا

طرح تاپ دخترانه

تاپ طرح دار دخترانه

تاپ دخترانه گلدار

تاپ شیک دخترانه

تاپ گیپور فانتزی

مدل تاپ فانتزی دخترانه

تاپ مشکی دخترانه

تاپ شیک دخترانه

تاپ فانتزی و زیبا

تاپ فانتزی دخترانه

تاپ فانتزی سفید و قرمز

تاپ دخترانه

تاپ دخترانه  مجلسی

تاپ و دامن دخترانه

تاپ و دامن مجلسی دخترانه

تاپ فانتزی دخترانه

تاپ راحتی دخترانه

تاپ فانتزی دخترانه

تاپ مجلسی و فانتزی

تاپ سفید دخترانه

تاپ دو رنگ دخترانه

تاپ شیک دخترانه

طرح تاپ دخترانه

تاپ و دامن دخترانه

تاپ دامن گلدار دخترانه

تاپ مجلسی دخترانه

طرح تاپ شلوارک گلدار دخترانه

مدل تاپ دخترانه فانتزی

تاپ نیم تنه و راه راه دخترانه

در این مطلب با انواع مدل تاپ دخترانه فانتزی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =