معرفی رنگ موی مسی شکلاتی و فرمول ترکیب آن + عکس

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا فرمول ترکیبی رنگ موی مسی شکلاتی به همراه مدل های رنگ مو مسی شکلاتی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل رنگ مو مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ مو مسی شکلاتی یکی از انواع طیف های رنگ مو مسی است و اگر شما به رنگ موهای شکلاتی و مسی علاقه مند هستید می توانید به کمک این مدل، موهایتان را رنگ بزنید.

فرمول ترکیبی رنگ موی مسی شکلاتی

رنگ مو مسی شکلاتی از انواع مدل رنگ موهای زیبا و جذاب است و اگر شما تمایل دارید در رنگ موهایتان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید بهتر است از این مدل رنگ مو استفاده نمایید. در ادامه نحوه ترکیب رنگ موهای مختلف برای بدست آوردن رنگ مو مسی شکلاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ موی زیبا و شیک مسی شکلاتی

فرمول رنگ مو مسی شکلاتی

  • رنگ موی شماره K8
  • ۱/۴ تیوپ رنگ موی شماره W4
  • رنگ موی نارنجی
  • اکسیدان شش درصد
  • پایه ۷ یا ۸ دکلره
  • مدت زمان مکث رنگ مو : ۴۵ دقیقه
رنگ مو مسی شکلاتی

مدل رنگ موهای مسی شکلاتی

با بالا رفتن سن تمایل خانم ها به رنگ زدن موهایشان بیشتر می شود زیرا رنگ مو سفیدی موها را می پوشاند و باعث می شود تا چهره و ظاهر شما جوان تر و جذاب تر به نظر برسد. رنگ مو مسی مانند سایر رنگ موها در انواع طیف های مختلف نظیر رنگ موی مسی تیره و رنگ موی عسلی مسی و … موجود است و این مدل رنگ مو باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ظاهر خانم ها می شود همچنین رنگ مو مسی با رنگ پوست خانم های ایرانی مطابقت و همخوانی بیشتری دارد و از دیگر مزایای این رنگ مو این است که سن را کمتر نشان می دهد و باعث جوان تر به نظر رسیدن ظاهر خانم ها می شود. رنگ مو مسی شکلاتی از انواع مدل رنگ موهای مسی ترکیبی و زیبا است که در طیف های تیره و روشن موجود است و شما می توانید برای جذابیت بیشتر این مدل رنگ مو از مدل هایلایت مو یا مش مو نیز در بین رنگ موهایتان استفاده نمایید.

رنگ مو مسی شکلاتی همچنین امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و خانم ها با رنگ پوست های تیره و روشن و گندمی می توانند از این مدل رنگ زیبا استفاده نمایند.

رنگ موی شکلاتی مسی

در ادامه توجه شما را به چند مدل رنگ مو مسی شکلاتی جلب می کنیم که امیدواریم این مدل رنگ مو با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

رنگ موی تیره مسی شکلاتی

مسی شکلاتی تیره

رنگ موی تیره مسی شکلاتی

مسی شکلاتی زیبا و جذاب

مدل رنگ مو مسی شکلاتی

رنگ مو تیره مسی شکلاتی

رنگ موی زیبا و جذاب مسی شکلاتی

موهای مسی شکلاتی زنانه

رنگ موی تیره مسی شکلاتی

رنگ مسی شکلاتی تیره دخترانه

رنگ مو مسی شکلاتی با هایلایت

مسی شکلاتی با هایلایت

رنگ موی شیک مسی شکلاتی

رنگ مو ترکیبی مسی شکلاتی

رنگ موی زیبا و جذاب مسی شکلاتی

رنگ مو روشن مسی شکلاتی

رنگ موی دخترانه مسی شکلاتی

رنگ مو زیبا و جذاب مسی شکلاتی

رنگ موی شیک و جذاب مسی شکلاتی

مسی شکلاتی دخترانه

رنگ مو مسی شکلاتی با هایلایت

در این مطلب با فرمول ترکیبی رنگ مو مسی شکلاتی و تصاویری از این مدل رنگ مو آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ زیبا بتوانید تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

منبع : آرگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =