همه نکات برای خرید مینی واش

شستن لباس ها یک کار وقت گیر است که نمی توان آن را نادیده گرفت یا کمی به آن فکر کرد. چه برای صرفه جویی در زمان، فضا یا پول، هر خانواده اصرار دارد ماشین لباسشویی بخرد که دردسر را کاهش دهد. بدون شک، آنها کار شستشوی ما را آسان می کنند، اما فضای و پول بیشتری را طلب می کنند. ماشین لباسشویی قابل حمل چیزی است که در چنین شرایطی مفید است. این یک گزینه مقرون به صرفه و فضا است، ایده آل برای آپارتمان نشینی و خانواده هایی که مکرر سفر می کنند بدون هیچ گونه سفری به فروشگاه سخت افزار.

قیمت خرید ۴۵ مدل مینی واش محبوب و ارزان قیمت بازار ۱۴۰۱


ماشین لباسشویی قابل حمل چیست و چگونه کار می کند؟

این در اصل یک ماشین لباسشویی با اندازه کوچک است که برای پر کردن و تخلیه آب به سینک قلاب می شود و به شما امکان می دهد لباس ها را در فضای کوچک بشویید. آنها طوری طراحی شده اند که به راحتی جابجا شوند و در کمد نگهداری شوند. آنها عمدتاً دو نوع هستند – واشرهای قابل حمل با نیروی برق و نیروی انسانی، که اساساً برای کمپینگ ها در نظر گرفته شده است. همچنین می توان آنها را بر اساس محل درب بارگیری و اتصال اتصال داخلی آب و سینک طبقه بندی کرد.

یک ماشین لباسشویی قابل حمل درست مانند یک ماشین لباسشویی استاندارد کار می کند. تنها تفاوت این است که به اتصال دائمی آب نیاز ندارد.
نحوه استفاده از ماشین لباسشویی قابل حمل

به دلیل اندازه کوچک، واشرهای قابل حمل نصب و استفاده نسبتاً آسان و راحت هستند. فقط باید آنها را به یک شیر آب وصل کنید، دستگاه را به پریز برق وصل کنید و آماده حرکت هستید! آنها را می توان به یک شلنگ از سینک خود وصل کرد تا آب را به راحتی پر و تخلیه کند. به خاطر داشته باشید که فضا و سایر تمهیدات را برای تخلیه فاضلاب انجام دهید.

امروزه حتی می توانید ترکیبی از ماشین های لباسشویی و خشک کن را پیدا کنید که فضای کمتری را اشغال می کنند.
نکاتی که قبل از خرید ماشین لباسشویی قابل حمل باید بدانید

جدا از سهولت جابجایی، ماشین های لباسشویی قابل حمل برای افرادی که فضای کافی برای قرار دادن یک ماشین لباسشویی با اندازه کامل ندارند، مفید است. قبل از خرید ماشین لباسشویی قابل حمل باید چند نکته را بدانید. بهتر است به دنبال مدلی سبک وزن باشید که دارای چرخ هایی برای مانور آسان در خانه باشد.

آداپتور شیر آب به شما امکان می دهد دستگاه را به سینک آشپزخانه یا حمام وصل کنید و بنابراین یک ویژگی بسیار مهم است. همچنین باید به سرعت چرخش توجه کنید زیرا تعیین کننده خشکی و میزان چین و چروک لباس شما است. هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، لباس‌های شما خشک‌تر می‌شوند و چروک‌های بیشتری دارند. همچنین ظرفیت بار، چرخه های شستشو، سطح آب، سطح سر و صدا، بهره وری انرژی و سایر تنظیمات از پیش تعیین شده در دستگاه را بررسی کنید.
نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی قابل حمل

با گذشت زمان، هر ماشین لباسشویی نیاز به تمیز کردن عمیق دارد. بقایای صابون و کپک داخل دستگاه شروع به جمع شدن می کند و باعث می شود کثیف تر به نظر برسد و بوی بدی بدهد. توصیه می شود ماشین لباسشویی های قابل حمل خود را هر 2 تا 3 ماه یکبار تمیز کنید.

ابتدا یک چرخه مخلوط سرکه سفید و آب داغ را در دستگاه اجرا کنید و سپس یک چرخه دیگر با جوش شیرین انجام دهید تا سرکه باقیمانده خنثی شود.
مزایا/معایب ماشین های لباسشویی قابل حمل

مزایای:

یکی از مزیت های بارز آن اندازه کوچک و وزن کمتر است که این ماشین ها را قابل حمل می کند. آنها فضای کمتری را اشغال می کنند و برای استفاده بسیار راحت هستند.
واشرهای قابل حمل معمولاً آماده استفاده هستند و به حداقل نصب و راه اندازی نیاز دارند.
قیمت آنها معمولاً بسیار کمتر از نمونه های معمولی است.

معایب:

بدیهی است که وقتی اندازه ماشین لباسشویی شما کوچک است ظرفیت بار کمتری دارید.
یکی دیگر از موارد واضح عملکرد پایین تر است.
اکثر واشرهای قابل حمل گزینه خشک کن ندارند.

هزینه یک ماشین لباسشویی قابل حمل چقدر است؟

یک ماشین لباسشویی قابل حمل استاندارد حدود 100 دلار قیمت دارد که کمتر از یک ماشین لباسشویی استاندارد است. علاوه بر این، می توانید با کمی افزایش بودجه، تعدادی از مدل های مدرن مبتنی بر فناوری را پیدا کنید.
★ 5 ماشین لباسشویی قابل حمل برتر برای خرید در سال 2018 ★
واشر قابل حمل پالساتور Haier HLP21N

واشر قابل حمل Haier HLP21N با وزن تنها 43 پوند، دارای یک سبد شستشو از جنس استیل ضد زنگ است. این دستگاه دارای یک آداپتور شیر آب برای پر کردن/ تخلیه آب و یک وان فولادی ضد زنگ 1 فوت مکعبی برای بارگیری تا 6 پوند لباس در یک زمان است. با سه چرخه شستشو از پیش تعیین شده و سه سطح آب، هر بار بار کاملی ایجاد می کند. درب شفاف آن کنترل چرخه های شستشو را آسان می کند.

چرخ‌هایی برای جابجایی آن در خانه شما وجود دارد. علاوه بر این، یک صفحه کنترل الکترونیکی برای عملکرد آسان وجود دارد. این صدا فقط 2 صدای بلند تولید می کند. این ماشین لباسشویی قابل حمل تنظیمات حافظه را ذخیره نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =