وکیل سایت vakil.vip

سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می‌تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان‌های تخصصی مختلف و بهره‌مندی از خدمات مجموعه‌ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می‌تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت‌های عمومی و خاص را تسهیل کند.

وکیل VIP

مدیر عامل مجموعه موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش‌های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز‌های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می‌نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه‌های جاری را داشته و باعث می‌شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «بدیهی است هر شخص حقیقی یا حقوقی در جهت پیشرفت در اقتصاد، مدیریت، ساماندهی و توسعه استراتژیک در اجتماع، با توجه به ایجاد شاخه‌های حقوقی جدید در سطوح مختلف، نیاز به استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت خاص را خواهان می‌باشد.»

گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری مشهد کسی است که از طرف اشخاص حقیقی یا حقوقی برای انجام کاری به موجب عقد قرارداد وکالت، مامور انجام کار های حقوقی موکل می شود. پس وکیل پایه یک دادگستری کسی است که در رشته های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل شده باشد. وکیل پایه یک دادگستری اقدام به اخذ پروانه وکالت یا در دادگستری یا قوه قضاییه نماید که برای درک بهتر این عنوان وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا پایان همراه ما باشید. در حالت کلی وکالت مهارت و شغلی مقدس است وکیل پایه یک دادگستری برای گسترش عدالت و برای احقاق حقوق فعالیت خود را در جامعه انجام خواهد داد

وکیل vip که دارای بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد می باشد؛ امر وکالت زیر مجموعه امور قضایی است و از تامینات شغل برخوردار است. در حالت کلی تمامی افراد بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری قادر به تنظیم شکایات خود در مراجع قضایی و قادر به دفاع از خود در برابر تضییع حقوق خود هستند اما درصد موفقیت آنها با حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از زمانی است که وکیل پایه یک دادگستری از آنها در مقابل بی عدالتی دفاع کند.

مشاوره حقوقی آنلاین

می‌توان در عقد اجاره شرط نمود که هرگاه عمل مورد اجاره در خارج از مدت معین انجام گردد مقداری از مال‌الاجاره کم شود. چنانکه در اجاره اتومبیل برای حمل بار به مبلغ معین، قید شود که هرگاه اداره باربری بار را در مدت معین به محل نرساند از اجرت معینه مبلغی کم گردد، عقد اجاره مزبور صحیح است. زیرا کلیه شرایط لازمه برای انعقاد معامله موجود می‌باشد و شرط ضمن عقد مزبور هم از شروط فاسده نمی‌باشد. تعهدات متصدیان حمل و نقل اعم از اینکه از راه خشکی یا آب یا هوا باشد برای حفاظت و نگاهداری اشیائی که به آنها سپرده می‌شود ‌همان است که برای امانت‌داران مقرر است بنابراین در صورت تفریط یا تعدی مسئول تلف یا ضایع شدن اشیائی خواهند بود که برای حمل به آنها داده ‌می‌شود و این مسئولیت از تاریخ تحویل اشیاء به آنان خواهد بود.

این ماده اگر چه در مورد متصدیان حمل و نقل است ولی از نظر وحدت ملاک مفاد آن در تمامی مورد اجاره اشخاص جاری می‌شود. بنابراین مسئولیت نوکر و کلفت نسبت به اثاثیه که تحت اختیار آن‌ها گذارده شده و صنعتگر نسبت به آنچه برای ساختن به او سپرده شده مسئولیت امانت داران می‌باشد، بدین جهت هرگاه اشیائی که تحت اختیار آنان است بدون تعدی و تفریط به سرقت برده شود یا تلف و ناقص گردد ضامن نخواهند بود.

اگر کسی بدون تعیین انتهاء مدت اجیر شود، مدت اجاره محدود خواهد بود به مدتی که مزد از قرار آن معین شده است؛ بنابراین، اگر مزد ‌اجیر از قرار روز یا هفته یا ماه یا سالی فلان مبلغ معین شده باشد، مدت اجاره محدود به یک روز یا یک هفته یا یک ماه یا یک سال خواهد بود و پس از‌ انقضاء مدت مزبور اجاره بر طرف می‌شود. ولی، اگر پس از انقضاء مدت اجیر به خدمت خود دوام دهد و موجر او را نگاه دارد، اجیر نظر به مراضات حاصله به همان طوری که در زمان اجاره بین او و موجر مقرر بود مستحق اجرت خواهد شد.

مشاوره حقوقی

اگر در عقد اجاره مدت به طور صریح ذکر نشده و مال‌الاجاره هم از قرار روز یا ماه یا سالی فلان مبلغ معین شده باشد، اجاره برای یک روز یا یک ماه یا یک سال صحیح خواهد بود و اگر مستاجر عین مستاجره را بیش از مدت های مزبوره در تصرف خود نگاه دارد و موجر هم تخلیه ید او را‌ نخواهد، موجر به موجب مراضات حاصله، برای بقیه مدت و به نسبت زمان تصرف، مستحق اجرت مقرر بین طرفین خواهد بود. در اجاره انسان چنانکه از ماده ۵۱۴ قانون مدنی استنباط می‌شود مقدار منفعت ممکن است به مدت معین تعیین شود. چنانکه کسی برای یک ماه اجیر شود که باغبانی باغی را بنماید و یا هر کاری که به او رجوع شود انجام دهد. و ممکن است به انجام عمل معینی باشد. چنانکه کسی اجیر شود که یک دست لباس برای دیگری بدوزد.

مشاوره حقوق تلفنی

مشاوره حقوق تلفنی وکیل وی آی پی، در زمینه های وكالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید یا وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه‌ای، جرائم پزشکی توسط وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

https://vakil.vip/legal-consultancy

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =