تایم کوین را از طریق تلگرام چگونه استخراج کنیم؟

تایم کوین چیست؟ TimeCoin یک ارز جدید ایردراپی رایگان می باشد که از طریق تلگرام قابل استخراج است. که هر 24 ساعت می توانید با زدن دکمه claim ماین را شروع می کند. به گفته خودشان تنها 500 میلیون قابل استخراج است. بعد آن در صرافی ها لیست می شود.

لینک تلگرامی ثبت نام تاین کوین قبل باید تحریم شکن روشن باشد در زیر

آموزش ثبت نام و طریقه استفاده از TimeCoin در سایت کافه راهنما لینک در زیر

چرا باید تایم کوین استخراج کنیم؟

تایم کوین را از طریق تلگرام چگونه استخراج کنیم؟
  • رایگان بودن تایم کوین در فعل حال: چون بعد استخراج این کوین متوقف می شود که ممکن است بعدا نظرات خود را تغیر دهند. ولی به گفته خودشان تنها 500 میلیون قابل استخراج است، که برخلاف بیتکوین و ایتریوم که برای استخراج نیاز به سرمایه‌گذاری و دانش فنی دارند، تایم کوین بدون هزینه‌ی قابل توجهی قابل استخراج است که این یک فرصت عالی به حساب می آید. باید از این رایگان بودن استفاده کرد.
  • تایم کوین برخلاف دیگر ارزهای استخراج شده، میم کوین نیست: میم کوین‌ها به نسبت در مقابل ارزهای دیجیتال بزرک بسیار ناچیز هستنند و ارزش و کاربرد محدودی دارند، اما تایم کوین یک میم کوین نیست و ارزش بالاتری دارد.
  • ماین تایم کوین در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود: بر خلاف بیتکوین و نات کوین، استخراج این کوین زمان زیادی نمی‌برد و می‌توان آن را با استفاده از برنامه‌ی تلگرامی که در ادامه این مقاله آموزش دادیم در هر 24 ساعت با زدن دکمه claim مقدار این توکن را دریافت کنید، که حدود 1 دقیقه هم طول نمی کشد.
  • تایم کوین یک توکن ایردراپی معتبری است: به عنوان یک پروژه‌ی بزرگ و با توسعه‌ی فعال دیده می‌شود و شامل برنامه‌ کاربردی و کاربرپسند متنوعی است که در آینده ممکن است توسعه پیدا کنند. و از همه مهم تر ۵۰۰ میلیون جهت استخراج کاربران قابل دسترس است که برخلاف نات کوین که ۶۰ تریلیون بوده که این در مقابل پروژه نات کوین بسیار ناچیز است. منبع در کافه راهنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =