گچ برگ جی برد

اگر دنبال محصول نوین هستید گچ برگ جی برد بهترین گزینه است، زیرا این محصول با استانداردهای جهانی و کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه میشود

. در ساخت این محصول از با کیفیت ترین گچ استفاده میشود ( ما بزرگترین صادر کننده و تولید کننده گچ در ایران هستیم این امر سبب شده که پانل های گچی ما از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد

. اطلاعات تماس تماس از شنبه تا پنجشنبه 8 صبح الی 9 شب

بیدگلی

09903730377 , 02136288461

 محصولی جدید در بازار ایران میباشد که در فرآیند تولید آن تمام نکات و استانداردهای جهانی رعایت شده است. مزایای گچ برگ جی برد : نصب سریع و آسان تعمیر و نگهداری آسان مقاومت در برابر آتش عایق در برابر صدا کاهش هزینه حمل نقل کاهش نخاله های ساختمانی گچ برگ ، پنل یا پانل گچی، از محصولات گچي است كه عمدتا بوسيله كاغذ مقاوم مخصوصی پوشيده شده. دليل استفاده از پوشش هاي كاغذي، افزایش مقاومت مکانیکی، خصوصا مقاومت خمشی و فشاری کناف است.

 گچ برگ ما با استانداردهای جهانی تولید و به بازار ارزه میشود. این محصول با قیمت استثنایی و کیفیت بینظیر نمونه ای از محصولات ماست که هدف آن در درجه اول رضایت مشتریان هست.

این محصول با نام جی برد به بازار عرضه میشود. برای خرید و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید تا قیمتهای روز و ارزان داشته باشید. مزیت گچ برگ جی برد نسبت به رقبا :

 خط تولید استاندارد روز دنیا وتیم حرفه ای مقرون به صرفه ،

 سبک و مقاوم کیفیت بالا نمایندگی در تمام استانها کمترین درصد دور ریزی به هنگام نصب حمل و نقل بسیار سریع انواع پنل گچی پنل معمولی :

در محیط‌های خشک و بدون خطر حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صفحات دارای کاغذ با رنگ کرم بوده است پنل مقاوم در برابر رطوبت :

در آشپزخانه‌ و سرویس‌های بهداشتی و سایر محیطهای مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنل مقاوم در برابر حریق پنل مقاوم در برابر آتش و رطوبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 20 =