انیمیشن میراکلس بیداری 2022 در سایت نتگام

دنیای معجزه آسا در حال رشد است، به خصوص زمانی که بالاخره انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening منتشر شود. این یکی از موردانتظارترین فیلم‌ها در کل Canon معجزه‌آسا است، زیرا به دنبال کشف داستان‌های خاصی است که این مجموعه هنوز به بررسی آن‌ها نپرداخته است. البته موزیکال بودن آن هم حس خوبی است. بنابراین، با این اوصاف،میراکلس بیداری 2022 چه زمانی منتشر می شود؟

این انیمیشن در تاریخ 3 آگوست 2022 در فرانسه اکران خواهد شد. همچنین ادعاهایی وجود دارد که در 28 ژوئیه 2022 در آلمان اکران خواهد شد. در همین حال، در سایر مکان های بین المللی مانند آفریقای جنوبی و احتمالاً کشورهای دیگر، قرار است در تاریخ 2 دسامبر 2022 منتشر شود.

این واقعیت که مدتی طول کشید تا انیمیشن میراکلس بیداری تاریخ اکران داشته باشد، بسیار غافلگیرکننده است، زیرا بیشتر فیلم‌ها معمولاً تاریخ اکران زودهنگامی دارند. با این حال، این فیلم به تاریخ اکران فرانسوی خود بسیار نزدیک است. به این ترتیب، بیایید به آنچه در مورد فیلم می دانیم نگاه کنیم.

انیمیشن میراکلس بیداری 2022 تاریخ انتشار

انیمیشن میراکلس بیداری

یکی از نمایش هایی که بچه ها و بزرگسالان به طور یکسان عاشق آن هستند، سریال معجزه آسا است که یک سریال انیمیشنی است که به دنبال سوء استفاده از ابرقهرمانان نقابدار لیدی باگ و گربه نویر است. داستان این سریال در شهر پاریس می گذرد و ماجراهایی را که قهرمانان در تلاش برای جلوگیری از اعمال شیطانی آنتاگونیست اصلی به نام هاوک موت، که مخفیانه پدر کت نوآر، گابریل آگرست است، پشت سر می گذارند، می پردازد.

این سریال از این نظر بسیار موفق است که قرار است هفت فصل داشته باشد. البته به دلیل تقاضای زیاد، معجزه آسا قرار است فیلمی داشته باشد که به دنبال افزودن به داستان کل داستان معجزه آسا باشد. این فیلم که توسط جرمی زاگ ساخته شده است، با عنوان Ladybug & Cat Noir: Awakening در سال 2018 در استانبول رونمایی کرد. در اواخر همان سال، مشخص شد که این فیلم در سال 2021 اکران خواهد شد.

البته، ما می دانیم که هنوز منتشر نشده است، زیرا ما در سال 2022 هستیم. با این حال، این تاخیر نتیجه همه گیری COVID-19 بود که از سال 2020 زمین را فرا گرفته است. به راحتی می توان درک کرد که چرا انتشار تحت فشار قرار گرفته است. با این وجود، تاریخ انتشار جدید انیمیشن میراکلس بیداری چه زمانی است؟

آخرین تاریخ پخش میراکلس بیداری

از زمان نوشتن این مقاله، تاریخ انتشار در فرانسه 3 آگوست 2022 است و این بدان معنی است که با وجود اینکه به تازگی اعلام شده است، به تاریخ انتشار نزدیک می شود. البته این فیلم به دلیل تاخیرهای ناشی از بیماری همه گیر مدت ها در مرحله تولید بود. یعنی اعلام ناگهانی تاریخ اکران آن شاید برای طرفداران این فیلم تعجب آور نباشد.

با این وجود، طرفداران در مورد تاریخ انتشار آن قبل از اعلام سردرگم بودند زیرا تاریخ انتشار برای آفریقای جنوبی قبلاً اعلام شده بود. تاریخ اکران آن در آفریقای جنوبی در 2 دسامبر 2022 است و این موضوع باعث سردرگمی طرفداران شد زیرا آنها در این فکر بودند که آیا این فیلم قبل از اکران در آفریقای جنوبی در فرانسه اکران خواهد شد یا خیر.

اما پس از اعلام این که تاریخ انتشار در فرانسه در 3 آگوست 2022 خواهد بود، این سردرگمی قبلاً برطرف شده بود. با این حال، گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد آلمان تاریخ انتشار زودتر را در 28 ژوئیه 2022 خواهد دید، اگرچه هیچ تاییدی در مورد آن تاریخ انتشار وجود ندارد.

با توجه به اینکه آفریقای جنوبی فیلم را در 2 دسامبر می بیند، ممکن است سایر مکان های بین المللی نیز تاریخ اکران دوم دسامبر را ببینند. ما مطمئن نیستیم که آیا این فیلم زودتر در آمریکا اکران خواهد شد یا خیر، اما این احتمال وجود دارد که Ladybug & Cat Noir: Awakening بین 3 اوت تا 2 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

تریلر انیمیشن

میراکلس بیداری

در حال حاضر، انیمیشن میراکلس بیداری 2022 تریلر در دسترس ندارد زیرا جزئیات این فیلم در حال حاضر کمیاب است. با این حال جرمی زاگ از طریق اکانت اینستاگرام خود چند تیزر از این فیلم منتشر کرده است.

در حال حاضر، کل داستان فیلم میراکلس بیداری فاش نشده است زیرا به نظر می رسد جزئیات این فیلم حداقلی باشد. با این وجود، جزئیاتی وجود دارد که بر اساس آنچه تاکنون در مورد آن فاش شده است، می دانیم.

دلایلی وجود دارد که باور کنیم داستان فیلم بخش خوبی از داستان منشا دنیای معجزه آسا و همچنین پایان فصل پنجم سریال معجزه آسا را پوشش خواهد داد. به این ترتیب، با توجه به اینکه این پایان فصل 5 را نشان می دهد، هنوز شانس زیادی برای به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم وجود دارد.

همچنین، نکاتی وجود دارد که نشان می‌دهد فیلم روی جنبه‌ای تمرکز خواهد کرد که در سریال زیاد مورد بررسی قرار نگرفته است – گذشته گابریل آگرست. ما می دانیم که گابریل، به دنبال کنترل معجزه لیدی باگ و گربه است تا بتواند واقعیت را هر طور که می خواهد تغییر دهد. و دلیل تمایل به تغییر واقعیت به اتفاقی برمی‌گردد که برای همسرش، امیلی آگرست، که به کما رفت.

کاراکترهای انیمیشن میراکلس بیداری

به این ترتیب، بخش خوبی از انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening به قوس شخصیت گابریل و اینکه آیا او همیشه همان شخص قبل از اینکه همسرش به کما بیفتد یا نه، می‌پردازد. همه ما می دانیم که رابطه او با آدرین پس از سرنوشت امیلی تیره شد زیرا او سختگیر و خشن شد. از این نظر، فیلم ممکن است به ما اجازه دهد که مردی را که قبلاً بود و اینکه چگونه وضعیت همسرش در تغییر شخصیت او نقش داشته است، ببینیم.

از آنجایی که انیمیشن میراکلس بیداری 2022 یک موزیکال است که از قالبی پیروی می کند که ممکن است تا حدودی با سریال متفاوت باشد، به عنوان ترکیبی بین مرد عنکبوتی و فروزن توصیف می شود. این به این دلیل است که اکشن‌های ابرقهرمانی زیادی شامل دارندگان معجزه‌ها در کنار همه آوازهایی که ممکن است در وسط فیلم اتفاق بیفتد، وجود خواهد داشت.
جدیدترین اطلاعات از انیمیشن میراکلس بیداری 2022 را در سایت نتگام به آدرس www.netgam.ir پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =