سرمایه گذاری در زمینه املاک ترکیه + راهنمای جامع 2022

قوانین جدید اخذ اقامت ترکیه به ویژه اقامت سرمایه گذاری در ترکیه آرزوی بسیاری از شهروندان ایرانی برای زندگی در این کشور را برآورده کرده است. فرهنگ رایج، نزدیکی فاصله و سطح زندگی این کشور در سال های اخیر باعث شده است که بسیاری از ایرانیان در ترکیه زندگی کنند.

طبق قوانین قبلی، سرمایه گذاران برای اخذ اقامت ترکیه باید بین 1 تا 3 میلیون دلار آمریکا به روش های مختلف در ترکیه سرمایه گذاری می کردند. اما در قوانین جدید در سال 2019، این مبلغ کاهش یافته و از 250000 تا 500000 دلار آمریکا متغیر است. سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در ترکیه تابعیت ترکیه را برای خود و خانواده خود دریافت کنند.

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد. اما یکی از ساده ترین و کم مشکل ترین راه ها برای اخذ اقامت این کشور فقط خرید ملک است. ترکیه برای گسترش املاک و مستغلات در کشور خود به افراد مختلف این امکان را داده است که با خرید ملکی به ارزش بیش از 250 هزار دلار در ترکیه سرمایه گذاری کنند و در اسرع وقت تابعیت این کشور را دریافت کنند.
شما می توانید در سرمایه گذاری شرکت کنید یا از سود سرمایه گذاری املاک سایر سهام را خریداری کنید.

هنگامی که ملکی به ارزش بیش از 250 دلار آمریکا خریداری می کنید، درخواست شما به اداره زمین و کاداستر ترکیه ارسال می شود. پس از درخواست، گزارش سرمایه گذاری شما را بررسی و ارزیابی می کنند و اسناد واگذاری زمین را بررسی می کنند. اداره زمین اسناد شهروندی را ظرف 3 تا 7 روز تایید می کند. در مرحله اول باید به ترکیه سفر کنید و پس از انتخاب ملک مورد نظر و خرید آن ملک در ترکیه و انتقال سند به نام خود یعنی 6 دانگ به نام خود یا به نام اعضای خانواده خود می توانید درخواست دهید. مراجعه از اداره مهاجرت ترکیه جهت اخذ اقامت ترکیه و مصاحبه حضوری و اخذ اقامت یکساله ترکیه پس از مصاحبه و بدون محدودیت حداقل سرمایه گذاری در ترکیه.

یکی از بزرگترین دلایل علاقه خارجی ها به خرید ملک در ترکیه، انتخاب گسترده آپارتمان ها و ویلاهای لوکس و ارزان برای ساخت و ساز جدید، ساخت و ساز جدید، بازسازی و فروش مجدد است. از خانه های لوکس با چشم انداز دریا گرفته تا آپارتمان های ساده و ارزان، انتخاب های زیادی برای خریداران وجود دارد.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه به ویژه در شهرهای بزرگ این کشور همچنان در حال افزایش است، بنابراین سرمایه گذاری در ملک نه تنها سود بالایی به همراه دارد، بلکه امکان اخذ اقامت طولانی مدت ترکیه و شهروندی این کشور را نیز فراهم می کند. برای خارجی ها؛ همچنین یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک در ترکیه اخذ پاسپورت ترکیه می باشد. در نتیجه، بسیاری از خارجی هایی که به دنبال خانه دوم هستند، ترکیه را گزینه ایده آلی می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =