اینستاگرام از این پس اکانت‌هایی را برای آنفالو کردن پیشنهاد

پاکسازی اینستاگرام (1)

اینستاگرام اکنون به شما نشان می‌دهد که اگر بخواهید آنها را لغو فالو کنید، کمتر با چه کسانی ارتباط برقرار می‌کنید. در تلاشی برای کمک به شما برای تمیز و مرتبط نگه داشتن فید خود، امروز اینستاگرام «دسته‌های فالو» را راه‌اندازی می‌کند که فهرست افرادی را که دنبال می‌کنید به دسته‌هایی تقسیم می‌کند، از جمله «بیشترین افراد در فید» و «کمترین تعامل با آنها». به این ترتیب، اگر فردی مزاحم یا خسته کننده فید شما را تحت تأثیر قرار داده است، یا فردی وجود دارد که ثابت کرده اید به محتوای او علاقه ای ندارید، می توانید به راحتی او را حذف کنید. زمان تبر به آن ادب و ترحم در پی دارد.

یکی از سخنگویان به من می‌گوید: «اینستاگرام واقعاً برای نزدیک‌تر کردن شما به افراد و چیزهایی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهید – اما ما می‌دانیم که با گذشت زمان، علایق و روابط شما می‌تواند تغییر کند و تغییر کند. چه فارغ التحصیل شوید، چه به یک شهر جدید نقل مکان کنید، یا در مورد علاقه ای جدید وسواس پیدا کنید و یک انجمن پیدا کنید، ما می خواهیم مدیریت حساب هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید آسانتر کنیم تا به بهترین نحو نشان دهنده ارتباطات و علایق فعلی شما باشند.

برای دسترسی به این ویژگی، به نمایه خود بروید، سپس به «دنبال کردن» بروید، سپس دسته‌هایی را می‌بینید که می‌توانید کاوش کنید. همچنین می‌توانید افرادی را که دنبال می‌کنید بر اساس زودترین به جدیدترین و بالعکس مرتب کنید، در صورتی که می‌خواهید اولین موارد اضافه شده خود را پاک کنید یا مطمئن شوید که واقعاً به آخرین افرادی که دنبال کرده‌اید اهمیت می‌دهید.

https://jac.yahoosandbox.com/1.2.0/safeframe.html

اینستاگرام با افزایش تراکم پست‌های باکیفیت در فید و استوری‌های خود و واداشتن شما به لغو فالو کردن حساب‌های نامربوط، می‌تواند بازدید تبلیغات را افزایش دهد. با پست‌های ضعیف کمتری مواجه می‌شوید که ممکن است باعث شود برنامه را ببندید تا در عوض به پیمایش و فوروارد سریع در حین جمع‌آوری آگهی‌ها ادامه دهید. طبق گزارش بلومبرگ، اینستاگرام طبق گزارش بلومبرگ در سال 2019 به درآمد 20 میلیارد دلاری رسید و به زودی ممکن است شروع به پخش تبلیغات در IGTV کند و درآمد خود را با سازندگان تقسیم کند.

من از سال 2013 از توییتر می‌خواهم که پیشنهادات آنفالو را ایجاد کند ، اما اینستاگرام آنها را شکست داد. حتی با فیدهای فیلتر شده، الگوریتم‌ها می‌توانند مسائل را اشتباه بگیرند و افراد زیادی را نشان دهند که برایشان مهم نیست.

دنبال کردن یا اضافه کردن کسی که می پرسد به بخشی از قرارداد اجتماعی مدرن تبدیل شده است. این می تواند بی ادب باشد و باعث رد نمایشنامه شود، بنابراین افراد فقط لیست زیر را پر می کنند. مرتب کردن دستی، تلاش برای به خاطر سپردن افراد چه کسانی هستند و اگر آنها را اغلب می بینید یا مدام آنها را نادیده می گیرید، می تواند کاری کند و از نظر احساسی خسته کننده باشد. با توجه به اینکه اینستاگرام اکنون 10 ساله است، توییتر 14 و فیس بوک 16 ساله است، مدت زیادی است که به طور تصادفی نمودار اجتماعی خود را خراب کرده ایم.

شاید لغو دنبال کردن پیشنهادها اینقدر طول بکشد زیرا هیچ برنامه ای نمی خواهد آشکارا افراد خاصی را شرمنده کند. اما رویکرد اینستاگرام از طریق دسته‌های واضح و قابل اندازه‌گیری به اندازه‌ای مبهم است که احتمالاً از آنها اسکرین‌شات نمی‌گیرید و به دوستانی که گفته است به nix نشان نمی‌دهید. با این حساسیت، اینستاگرام شاهکار نادر بهبود تجربه کاربری را انجام داده و در عین حال از موتور درآمد خود سود می برد.

منبع: techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =