بیوگرافی نسیم فطرت و عکس های جدیدش با ژست های مختلف

خانم نسیم فطرت از بازیگران جوان سینمای ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رادیولوژی از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران است. او تا کنون در آثار متعددی چون اینجا تاریک نیست، دزدان خیابان جردن، ثروت خفته و … نقش آفرینی کرده است. در ادامه با بیوگرافی نسیم فطرت در خدمت شما خواهیم بود.

در برخی از سایت ها که در مورد بیوگرافی نسیم فطرت بازیگر ایرانی است گفته شده است که وی داری تحصیلات کارشناسی رادیولوژی از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران است. خانم فطرت علاوه بر بازیگری در حرفه فیلم نامه نویسی نیز مشغول به کار می باشد.

با بیوگرافی نسیم فطرت در این قسمت در خدمت شما عزیزان هستیم. خانم فطرت تا کنون در آثاری با نام های اینجا تاریک نیست، دزدان خیابان جردن، ثروت خفته، سرایدار، خواستن، مهرمادر.. و … ایفای نقش کرده است. فیلم اینجا تاریک نیست در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی محمدرضا خاکی ساخته شد. در این اثر سینمایی بازیگران مشهوری چون مصطفی زمانی، الناز شاکردوست، رضا یزدانی، رضا توکلی، علی اوسیوند و پولاد کیمیایی نقش آفرینی کردند. نویسندگی این فیلم سینمایی بر عهده خانم مهرنوش عبدی منفرد بود. در ادامه بیوگرافی نسیم فطرت با ملا همراه باشید.

نسیم فطرت و رابعه اسکویی
بازیگر سینمایی اینجا تاریک نیست
بیوگرافی نسیم فطرت
نسیم فطرت در نمایی متفاوت
نسیم فطرت با آارایش غلیظ
بازیگر سینمایی اینجا تاریک نیست

نسیم فطرت در کنار رابعه اسکویینسیم فطرت در نمایی از یک فیلممدل جدید شال بستن نسیم فطرتنسیم فطرت با موهای رنگ شدهآرایش غلیظ نسیم فطرتنسیم فطرت با چشمان رنگی

دیگر اثر خانم نسیم فطرت با نام دزدان خیابان جردن بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، رابعه اسکویی و … دارد. وحید اسلامی کارگردانی این اثر سینمایی را بر عهده داشت و در سال ۱۳۸۹ به مدت ۸۵ دقیقه بر روی پرده سینما اکران شد.

بازیگر جوان سینمای ایران
عکس سیاه و سفید نسیم فطرت
بازیگر سینمایی اینجا تاریک نیست
بیوگرافی نسیم فطرت
نسیم فطرت بازیگر ایرانی
بیوگرافی نسیم فطرت

ژست جالب و زیبای نسیم فطرتعکس سیاه و سفید نسیم فطرتچهره جذاب نسیم فطرت در عکسی جدیدمدل ساعت نسیم فطرت نسیم فطرت در آتلیهژست ساده نسیم فطرت در عکس جدید

در برخی از سایت ها خانم نسیم فطرت را در رده پنجم از زنان بازیگر مشهور ایران معرفی کرده اند. این بازیگر جوان و جذاب ایرانی بی حاشیه است و تا کنون خبر قابل توجهی از ایشان منتشر نشده است. وی تا کنون به صورت جدی با هیچ سایتی مصاحبه ای نداشته است. در پایان این قسمت از عکس بازیگران و بیوگرافی نسیم فطرت از شما همراهان همیشگی نهایت سپاس را داریم که مثل همیشه ما را همراهی کردید.

منبع : آرگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =