خرید انواع تیرآهن در کمترین زمان

تیرآهن عموماً به دو صورت H و I در بازار موجود است. این بخش از دو قسمت جان و بال تشکیل شده است. جان تیرآهن به عنوان قسمت اصلی و میانی تیرآهن و بال تیرآهن به عنوان لبه و کناره های این محصول گفته می شود. تیرآهن Hash، تیرآهن CPE Honeycomb و تیرآهن IPE سه نوع مچ بند تیرآهن هستند که بر اساس ویژگی هایشان در صنایع مختلف قابل استفاده هستند.

وظیفه اصلی تیرآهن در هر سازه ای تحمل بارها یا انتقال آنها به سایر قسمت های سازه است. هنگامی که تیرآهن در ساخت و ساز استفاده می شود، چندین قطعه را می توان به راحتی با جوش یا سایر روش های اتصال به یکدیگر متصل کرد. همچنین امکان گسترش سازه پس از اتمام ساختمان وجود دارد.

 وظیفه اصلی این نوع پروفیل در سازه ها، پشتیبانی و انتقال بار در ساختمان است، همچنین در طراحی ستون ها، خرپاها و تیرها به عنوان بهترین گزینه مورد استفاده قرار می گیرد. این پروفیل از دو قسمت بال و جان تشکیل شده است که قسمت اصلی و میانی تیرآهن جان و لبه ها و کناره های آن بال نام دارد. اندازه بال با استفاده از این محصول، قیمت تیرآهن را به یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی ساختمان تبدیل کرده است. شما می توانید برای اطلاع از این قیمت ها به وب سایت فرداد فولاد مراجعه کنید:

هنگام خرید تیرآهن باید اطلاعات دقیقی در مورد استانداردها، ابعاد، کیفیت این محصول، کارخانه های تولید کننده این محصول و کاربردهای مختلف آن بدانید تا بتوانید خریدی حرفه ای داشته باشید و از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

تیرآهن IPE و تیرآهن INP از جمله انواع تیرآهن پرکاربرد و جزو استانداردهای مورد تایید ایران و اروپا می باشد.

استاندارد IPE: قطعات تولید شده در ایران و اروپا دارای این استاندارد می باشند.به همین دلیل این محصولات کاربردی ترین نوع تیرآهن در ایران بوده و در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی قطعات بال این نوع تیرآهن دارای ضخامت یکسان بوده و شیب ندارند.

تیرآهن INP: نوع دیگری از تیرآهن وجود دارد که در استانداردهای چین و روسیه دیده می شود و در جدول Stall آن را با علامت INP مشاهده می کنیم. این نوع دارای شکل I تیرآهن است، اما ضخامت جان آن متغیر است. به این ترتیب هر چه از تیر جان دور می شویم ضخامت آن بال کاهش می یابد. این تیرآهن نیز از 80 تا 600 قد رخ می دهد.

دانستن نکات مهم و ضروری و خرید این محصول فولادی نیازمند تحقیق و بررسی است. با آشنایی با کارخانه های تیرآهن، انواع تیرآهن، بهترین نوع تیرآهن و … می توانید تصمیم درستی برای نیاز خود بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =