خرید لوازم ارایشی عمده

خرید لوازم ارایشی عمده

خرید لوازم ارایشی عمده

خرید لوازم ارایشی عمده

برای دسترسی آسان‌تر تمامی فروشندگان در سراسر کشور به جدیدترین و بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی با کمترین هزینه ممکن، وارد کننده مستقیم هستیم و در فروشگاه حبیبی جی پی میتوانید انواع لوازم آرایشی ، پوست ، بدن ،بهداشت مو ، بهداشت شخصی ، لوازم برقی آرایشی را به صورت عمده با ارزان ترین قیمت در کل کشور تهیه کنید

لیست برخی از محصولات

توجه فرمایید لیست زیر لیست محصولات رند است و همه محصولات شامل رنگ مو لاک اسپری ماسک و شامپو و… موجود است

قیمت ها بروز نیست و در لحظه ثبت این نوشته قیمت ها درج شده برای استعلام قیمت روز تماس حاصل فرمایید ترجیحا واتس اپ یا تماس تلفن پیام ها چک نمی شود

09397497165

خرید لوازم ارایشی عمده

  1. پماد خشخاش 15000
  2. صابون صندل 14000
  3. کرم گلدن کویین 75000

لوازم آرایشی

موادی هستند که به‌منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به‌کار می‌روند. لوازم آرایش شامل کرم‌های محافظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و افشانه مو، دئودورانت‌ها (ضد بو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو، کف وان (مایع ویژه وان)، نمک شستشو، روغن‌ها و دیگر انواع محصولات هستند.

در آمریکا، سازمان غذا و دارو (FDA)، که محصولات آرایشی را قانون گذاری می‌کند محصولات آرایشی را به این صورت تعریف می‌کند: «محصولات در نظر گرفته شده برای استفاده در بدن انسان برای پاک سازی، زیبا سازی، ارتقا جذابیت یا تغییر ظاهر بدون تأثیر در ساختار بدن یا عملکردهای آن.»

تاریخچه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به حدود ۷۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد طی قرن‌ها زنان از خاکستر کبریت‌های سوخته به عنوان سایه چشم، از میوه‌ها به خصوص توت فرنگی به عنوان رژ لب و مداد لب و از ادرار پسران جوان برای پوشاندن کک و مک و جوش‌های پوست صورت خود استفاده می‌کردند.

صنعت لوازم آرایشی

اما توزیع و فروش لوازم آرایشی در طیف وسیعی از مشاغل گسترش یافته‌است.

بزرگترین شرکت‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا لورئال، پروکتر اند گمبل، یونیلیور، شیسیدو و استه لودر هستند. در سال ۲۰۰۵، حجم بازار صنایع آرایشی و بهداشتی در آمریکا، اروپا و ژاپن حدود ۷۰ میلیارد یورو در سال بود.در سال ۲۰۰۸، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در آلمان ۱۲٫۶ میلیارد یورو فروش ایجاد کرده‌است.

در سال ۲۰۱۸، ارزش بازار جهانی لوازم آرایشی ۵۰۷٫۸ میلیارد دلار بود، و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ به ۷۵۸٫۴ میلیارد دلار برسد.

رژ لب

محبوب‌ترین و قابل دسترس‌ترین وسیله در لیست لوازم آرایشی خانم‌ها رژ لب است، که استفاده از آن نیز فوق‌العاده آسان می‌باشد.
رژلب‌ها، برای افزودن رنگ و بافت به لب‌ها استفاده می‌شوند و در انواع مدل‌های مات، براق و ضد آب موجود هستند.

خط لب

خط لب یکی دیگر از ابر قهرمانان در آرایش چهره است، که برای کادر دهی و آماده سازی لب برای رژ زدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
با استفاده از خط لب، می‌توانید یک طرح عالی برای رژلب خود فراهم کنید.
نواحی ناهموار را در لبه‌های بالایی یا پایین لب خود پر کنید، و آن‌ها را کامل‌تر و یا گردتر کنید. حتی می‌توان از خط لب به عنوان یک محصول برای برجسته کردن شکل لب‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین گزینه که در استفاده از خط لب باید به آن دقت داشته باشید این است که باید رنگ خط لبی که استفاده می‌کنید با رنگ رژ لبتان متناسب باشد.

پرایمر لب

در واقع پرایمر های لب دو کار اساسی برای ما انجام می‌دهند:

لب‌ها را آبرسانی می‌کنند. این گزینه بسیار مهم است، زیرا بسیاری از رژ لب‌ها لب‌های شما را خشک می‌کنند.
رژ لب شما را به مدت طولانی حفظ می‌کند. بیش از هر قسمت دیگری از صورت، لب‌های شما دائما در حال حرکت هستند و این بدان معنی است که رژ لب شما کم رنگ خواهد شد. یک پرایمر لب تا حد ممکن رژ لب شما را حفظ می‌کند و تا حد امکان آن را پررنگ‌تر نگه می‌دارد.
پرایمر لب
پرایمر لب از لوازم آرایشی صورت
بهترین محصولات آرایشی در فروشگاه شهرمون

لاک لب

لاک لب تقریبا به اندازه رژ لب محبوب نیست، اما بهتر است آن را نیز بشناسیم. در حالی که رژ لب محصولی است که مستقیماً روی لب قرار می‌گیرد، لاک لب به لب نفوذ می‌کند.
فواید لاک لب این است که رنگ لب برای مدت طولانی ثابت می‌ماند و احتمال کم شدن آن بسیار کمتر است.
لاک لب معمولاً به صورت مایع یا ژل به فروش می رسد و لب های شما را مرطوب نگه می‌دارد.
گزینه‌های رنگی کمتری نسبت به رژ لب معمولی دارد، اما همیشه رنگ‌های کلاسیک لب، قرمز و صورتی و هلویی در دسترس هستند.
گزینه مثبت این محصول این است که طعم عجیب و غریب رژ لب را ندارد، و به دندان های شما برخورد نمی‌کند تا آن‌ها را رنگی کند.

برق لب

برای افزودن یک درخشش به لب‌ها بعد از رژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برق لب‌ها انواع مختلفی دارند، بعضی از آن‌ها طعم دار هستند.
نکته منفی که برق لبها دارند این است که چسبناک هستند و ممکن است موهای شما به آن بچسبد.
اگر می‌توانید از باد دور بمانید، برق لب یک پایان خارق‌العاده برای لب‌های شماست.

سایه چشم

یکی از لوازم آرایشی مورد استفاده برای چشم است، این محصول به صورت یک پودر رنگی یا کرم مانند بوده که برای برجسته کردن برخی نواحی چشم، بطور معمول روی (بالای) پلک‌ها و زیر ابرو استفاده می‌شود.
این مورد معمولاً با طیف وسیعی از برس‌های سایه چشم اعمال می‌شود. با استفاده از سایه چشم می‌توان، زیبایی چشم‌ها را چند برابر کرد.
با سایه چشم می‌توان، به هر یک از چشم‌ها عمق و بعد خاصی داد که با تنوع رنگی که در سایه‌های چشم وجود دارد، جذابیت چشم‌ها بیشتر می‌شود، طوری که، چشمان ریز را درشت، و چشمان درشت را جذاب تر و گیرا تر نمایش می‌دهد.
سایه‌های چشم در انواع مختلف پودری، مایع، اکلیلی، مدادی و کرمی می‌باشند، که سایه پودری رایج‌ترین نوع در بین سایه‌ها می‌باشد.

خط چشم

از لوازم آرایشی قابل استفاده برای چشم است که برای زیبایی بخشی و فرم دادن به حالت چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خط چشم‌ها در انواع مدادی، مایع، ژل و پودر موجود می‌باشند، که هر فرد بنا به سلیقه و مهارت خود از آن استفاده می‌کند. خط چشم‌های مدادی از جمله متداول‌ترین نوع بوده و برای استفاده افراد مبتدی بهترین گزینه هستند.
استفاده از خط چشم شاید کمی دشوار باشد ولی مشکلی نیست، با یک خط چشم مدادی و کمی تمرین، به راحتی می‌توانید خط چشم مورد نظر خود را بکشید.
درست است برای ماهر شدن کمی زمان نیاز است، ولی در عوض به این فکر کنید که با یک خط چشم ساده چقدر به زیبایی چشمانتان افزوده می‌شود.

ریمل

ریمل یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما در آرایش است، حالت دهنده مژه بوده و می‌توان از آن برای طولانی تر، ضخیم تر و تیره تر کردن مژه‌ها استفاده کرد.
ریمل‌ها در رنگ‌های مختلفی موجود هستند و معمولاً به صورت مایع به فروش می‌رسند.
برای به هم نخوردن آرایش کسانی که مستعد حساسیت یا اشک ناگهانی هستند، فرمول‌های ضد آب این محصول نیز موجود است.
ریمل مژه می‌تواند باعث شود تا مژه‌های شما بسیار طولانی تر به نظر برسند، از نظر حجم یک ریمل خوب می‌تواند باعث شود که مژه‌های شما پرتر به نظر برسند و از نظر رنگ نیز، بدیهی است که مژه‌های شما را تیره‌تر می‌کند.

فرمژه

فرمژه از انواع لوازم آرایشی چشم می‌باشد، که برای حالت دادن به مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع فرمژه یک ابزار مکانیکی برای اعمال انحنای بیشتر به مژه‌ها است.
این وسیله در نگاه اول شاید کمی ترسناک به نظر برسد. اما در صورت استفاده درست از آن هیچ مشکلی برای شما نخواهد داشت. باید اطمینان حاصل کنید که از آن به درستی استفاده می‌کنید در غیر اینصورت زمان استفاده ممکن است مژه‌های خود را برش بزنید.
قبل از شروع استفاده از آن، حتماً یک آموزش که حاوی نکات و ترفندهایی در مورد نحوه استفاده صحیح از آن است را ببینید.

آموزش نحوه استفاده صحیح از فرمژه

دستگیره‌های فرمژه‌تان را همانطور که معمولا نگاه می‌دارید، در دستانتان بگیرید.
فرمژه را باز کنید و به سمت مژه‌ی بالایی بیاورید، بررسی کنید که نوار، دقیقا بالای ریشه‌ی مژه قرار بگیرد. همچنین ببینید که آیا تمام مژه‌ها درون فرمژه قرار دارند یا نه.
ابزارتان را عمود به زمین بگیرید، به طوری که روی انحنا به بیرون باشد.
فرمژه را به دقت بر روی مژه‌ها ببندید و به آهستگی و با نیرویی نرم، فشار وارد کنید.
حالا فرمژه را بالاتر بیاورید تا انحنای فرمژه با انحنای چین مژه‌تان هم ردیف شود. به دستگیره‌های فرمژه، به آرامی و با ضربات کوتاه فشار وارد کنید و برای چند ثانیه بدون اینکه پلک بزنید ابزار را در همانجا نگاه دارید.
فرمژه را از ریشه‌ی مژه‌ها با فشار و ضرباتی با آهنگ یکسان حرکت دهید تا به نوک مژه‌ها برسید.
فرمژه را از چشمتان دور کنید.
آشنایی با لوازم آرایشی سبب می‌شود که بهترین و حرفه‌ای ترین میکاپ‌ها را انجام داده و با زیبایی بیشتری در مجالس خود حضور یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =