دوره آموزش آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS) که مخفف The International English Language Testing System است، آزمونی است از چهار مهارت اصلی زبان: خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن. این مهارت ها را به طور سیستماتیک و با هدف کامل طراحی و اندازه گیری می کند. گواهی آیلتس برای مهاجران برای ورود به اکثر کشورهای خارجی، دانشگاه ها و مشاغل مورد نیاز است.

آزمون آیلتس با سوالات بخش شنیداری شروع می شود و سپس سوالات ریدینگ و سپس سوالات نوشتن. در روز آزمون تاریخ و ساعت دقیق قسمت Speaking به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد. بخش صوتی آیلتس 30 دقیقه، بخش خواندن 60 دقیقه، بخش نوشتن 60 دقیقه و بخش صحبت 11-14 دقیقه است.

این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در حال حاضر در سراسر جهان برگزار می شود. آیلتس در واقع یک آزمون بریتانیایی است و از این نظر در حد آزمون تافل آمریکایی است. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج در بریتانیا، شورای بریتانیا و مرکز آیلتس در استرالیا انجام می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور تنها مرجع رسمی صادر کننده آزمون آیلتس در ایران است. هزینه شرکت در آیلتس توسط آژانس به ریال با نرخ تعیین شده توسط IDP استرالیا به دلار و به عنوان هزینه علی الحساب تعیین می شود، زیرا با افزایش قیمت دلار تا روز آزمون، قیمت دلار افزایش می یابد. . هزینه افزایش می یابد و داوطلبان باید تفاوت را بپردازد. بخشی از این هزینه توسط مؤسسات برگزارکننده به عنوان سود آنها پرداخت می شود و بیشتر آن به IDP استرالیا داده می شود.آیلتس Academic Test (IELTS) – برای افرادی که برای تحصیلات عالی یا ثبت نام حرفه ای و آیلتس عمومی (IELTS) برای مهاجران در استرالیا، کانادا و بریتانیا، یا متقاضی تحصیلات متوسطه، برنامه های آموزشی و تجربه کاری درخواست می دهند. محیط انگلیسی دارند. هر دو نوع آزمون آیلتس (IELTS) ارزیابی معتبر و دقیقی از چهار مهارت زبان شنیداری، خواندن و نوشتن ارائه می‌کنند.

نوع دیگری از آزمون آیلتس، آزمون عمومی آیلتس است که اطلاعات داوطلبان را در یک زمینه اجتماعی اندازه گیری می کند. آزمون General Training برای متقاضیانی مناسب است که قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان را برای تکمیل دوره های کوتاه مدت کاری یا دنبال کردن فرصت های شغلی یا مهاجرتی دارند.

آزمون IBTS Life Skills آیلتس برای داوطلبان است که قصد مهاجرت و اقامت در انگلستان را دارند در حالی که به دنبال آزمونی بسیار ساده تر از آیلتس هستند. برخی از موضوعات رایج در مهارت های گفتاری مهارت های زندگی آیلتس علایق، تحصیلات، مسائل اجتماعی، سرگرمی ها، وسایل نقلیه و خانواده است.

آزمون آیلتس (IELTS) با تمامی متقاضیان با نهایت احترام و انصاف و به دور از هرگونه تعصب فرهنگی رفتار می کند. در این آزمون آیلتس (IELTS) از زبان های استاندارد انگلیسی، از جمله آمریکای شمالی، انگلیسی، استرالیایی و نیوزیلندی استفاده می شود.

با توجه به اعتبار آزمون آیلتس در سطح بین المللی، همانطور که در قسمت های قبل توضیح داده شد، این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های امروزی در جهان است و هر سال بر تعداد شرکت کنندگان افزوده می شود. در حال حاضر بیش از 140 کشور در سراسر جهان این آزمون را انجام می دهند و مانند سایر نقاط جهان 48 بار در سال یا 4 بار در ماه انجام می شود.داوطلبان پس از انجام آزمون خود در مراکز مختلف باید سیزده روز منتظر بمانند تا نتیجه را بگیرند. در صورتی که شماره همراه خود را در سایت مرکز وارد کرده باشید، امتیاز شما به صورت پیامکی برای شما ارسال می شود و برای دریافت نسخه اصلی گواهینامه آیلتس، باید پس از 2 الی 3 روز به مرکز مراجعه و مدرک خود را دریافت کنید. گواهی . البته ممکن است در زمان ثبت نام آدرس خود را ثبت کرده باشید که در این صورت مدرک شما برای شما پست می شود.

برای اکثر داوطلبان هایی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند، زمان لازم برای یادگیری و اطمینان از نتیجه مطلوب بسیار مهم است. متأسفانه بسیاری از این افراد سال‌های زیادی را بدون یادگیری مؤثر و استفاده جدی از زبان انگلیسی سپری می‌کنند و ناگهان به دلایل مختلف مانند مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور، نیاز به کسب امتیاز بالا در یک آزمون استاندارد بین‌المللی مانند آیلتس دارند.

برای شرکت در دوره آموزش آیلتس با کارشناسان ما در تماس باشید و یا به این آدرس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =