شما هم می توانید با خرید ملک در ترکیه اقامت بگیرید!

خرید ملک یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری است و شرایط مسکن در ترکیه بسیار آسان است.
 خرید و فروش املاک و مستغلات و فروش املاک و مستغلات روز به روز در حال رشد است ، بنابراین قیمت املاک و مستغلات در ماه های گذشته افزایش یافته است. برای خرید املاک و مستغلات ، باید به موقعیت های زیر توجه کنید:
خرید 400000 دلار
من به مدت 3 سال ملک نمی فروشم
دریافت مالیات به دولت ترکیه
صدور گذرنامه و سند برای تعیین تابعیت مشتری
صدور اسناد و شواهد برای تعیین وضعیت مدنی خریدار

اول ، لازم است بدانیم که ترکیه سالها از ایرانیان استقبال کرده است.
ترکیه دومین خانه آنها برای ایرانیان است. از این دلایل انتخاب ، می توان توجه داشت که در موقعیت جغرافیایی و شباهت ها در موقعیت جغرافیایی شباهت هایی وجود دارد.
این امر به دلیل ایجاد شرایط برای مهاجرت و اقامت ترکیه با در نظر گرفتن شرایط این کشور بود.
البته شرایط زندگی در ترکیه به انتخاب شما برای دریافت محل اقامت ترکیه بستگی دارد.

در این مرحله ، شما باید از طریق مشاوران املاک و مستغلات ، ملک مورد علاقه خود را ارزیابی و انتخاب کنید. برای این کار ، شما کاملاً با شهر و سه ماهه آشنا می شوید و ساخت و هزینه ملک را در آنجا می دانید.
 آژانس های مهاجرت معمولاً به شما مشاوره می دهند ، اما خوب است که به شهر بروید و خودتان شرایط را بررسی کنید.

ترکیه برای خرید یا فروش برخی از مناطق نظامی در دسترس نیست. پس از امضای توافق نامه ، باید سند را به نهادهای قضایی ترکیه معرفی کرده و سپس سند را به بقیه مراحل اسناد منتقل کنید.ترکیه یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین کشورهای جهان است و آب و هوای استثنایی آن، آن را به یکی از بهترین کشورها برای تعطیلات و زندگی تبدیل کرده است. برای کسانی که توانایی پرداخت یکباره ملک در ترکیه را ندارند، گزینه اجاره ملک در ترکیه یا پرداخت اقساطی بهترین پیشنهاد است.
با این پیشنهاد شاید بسیاری از مشتریان ما با کمترین مبلغ پیش پرداخت در ترکیه صاحب خانه شوند و با اتمام خانه به صورت اقساطی و اقساطی صاحب ملک و زمین در ترکیه شوند، من می توانم این کار را انجام دهم. یکی از مهمترین تجربیات خرید ملک در ترکیه این است که بسیاری از مشتریان می ترسند که کاهش ارزش ملک منجر به از دست دادن پس انداز، حقوق صاحبان سهام یا ارزش آنها شود. بدون نگرانی می توانید بهترین سرمایه گذاری را در ترکیه انجام دهید.

پس از اتمام این مرحله، اداره مالیات محلی افراد را ملزم به افتتاح حساب بانکی در ترکیه می کند و این امر برای خرید ملک در ترکیه الزامی است.
 پس از افتتاح حساب بانکی، به سرمایه گذاران یک شماره مالیاتی ویژه داده می شود که باید آن را در شهرداری و منطقه محلی خود ثبت کنند.
خریداران ملک در ترکیه 4 درصد از ارزش ملک را به عنوان مالیات و کارمزد از افراد خصوصی در مرحله سند دریافت می کنند که به طور مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =