مدل ست مانتو و دامن شیک و جذاب با تیپ های دوست داشتنی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ست مانتو و دامن زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی و مطابقت داشته باشند.

ست مانتو و دامن، امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مکان های مختلف ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل ست مانتو و دامن با جدیدترین طرح های مد سال

علاوه بر اینکه مانتو به همراه شلوار پوشیده می شود شما می توانید برای ایجاد تنوع در پوشش خود مانتوهای کوتاه و بلند را با دامن نیز بپوشید. در مطالب قبلی انواع مدل مانتو سارافونی و مدل مانتو شلوار مجلسی را مشاهده کردید در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدلهای مانتو و دامن را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو و دامن

طرح های ست مانتو با دامن

مانتو دامن در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و بی نظیر داشته باشید این مدل می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شود.
دامن های پیلیسه یا دامن راسته از انواع مدلهای مناسب برای همخوان کردن با مانتو می باشند و شما می توانید این دامن ها را با مانتوهای کوتاه و بلند به راحتی هماهنگ کنید همچنین مانتو دامنی در انواع مدلهای طرح دار و ساده موجود است که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.
توجه داشته باشید که برای داشتن ظاهری به روز و جذاب می توانید دامن با طرح و رنگی مناسب را با مانتوهای جلو باز بپوشید همچنین در برخی از مدلهای مانتو دامنی از پارچه ای با طرح مشابه در دوخت دامن و مانتو استفاده شده است که این مدلها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل مانتو جلو باز

مانتو دامنی ساده

 مدل ست مانتو و دامن سفید

 مانتو و دامن سفید تابستانه

مدل مانتوی بلند و ساده

مانتو دامنی زیبا و شیک

مدل مانتو دامنی طرح دار

مانتو دامنی طرح دار و شیک

مدل مانتو و دامن طرح دار

مانتو دامنی طرح دار و شیک

مدل مانتو دامنی سنتی

مدل ست مانتو و دامن

مدل مانتو دامن طرح دار

مدل زیبا و شیک مانتو دامنی

مدل مانتو دامنی طرح دار

ست دامن مانتو تابستانه

مدل مانتو دامنی سفید و شیک

مانتو دامنی مجلسی

مدل ست مانتو دامن زنانه

مدل دامن مانتوی ساده

مانتو دامنی زیبا و شیک

مدل مانتو دامنی شیک و ساده

مدل مانتو و دامن زنانه

ست مانتو دامنی زنانه

 مدل ست مانتو و دامن

ست مانتو دامنی اسپرت دخترانه

اگر شما تمایل دارید مانتو دامنی را از بین طرح های اسپرت انتخاب کنید بهتر است کفش و کیف و سایر اکسسوری هایتان نیز اسپرت باشند همچنین از مانتو دامنی می توانید به عنوان مانتو مجلسی استفاده نمایید که این مدلها را هم می توانید با اکسسوری ها و شال مجلسی بپوشید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
مانتو دامنی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود است که انتخاب رنگ این مدلها به سلیقه شخصی و رنگ پوست و فرم اندام شما بستگی دارد.
مانتو دامنی های رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند و اگر شما رنگ پوستی روشن دارید بهتر است این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مانتو دامنی های رنگ روشن نیز برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل محسوب می شود و اگر شما رنگ پوست تیره ای دارید بهتر است از این طرح مانتو دامنی ها استفاده نمایید.

مدل مانتو دامنی دخترانه و ساده

مانتو دامنی دخترانه

مدل مانتو دامن دخترانه

مدل مانتو دامن

مدل مانتو طرح دار

مانتو دامنی طرح دار و شیک

مدل مانتو و دامن

مانتو دامنی زنانه

مدل مانتو دامنی طرح دار

مانتو دامن مجلسی و طرح دار

مانتو و دامن دخترانه

مانتو دامنی شیک و طرح دار

مانتو و دامن زیبا و شیک

ست مانتو دامن دخترانه شیک

مانتو دامن طرح دار

مانتو دامنی مجلسی و شیک

مدل مانتو دامن

مانتو دامنی دخترانه و شیک

ست مانتو و دامن

مدل مانتوی سنتی

مدل مانتو دامن بنفش

مانتو دامنی بنفش و ساده

ست مانتو و دامن

مانتو دامنی جدید و شیک

مدل مانتو دامنی دخترانه

مانتو دامنی دخترانه و زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ست مانتو و دامن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو دامنی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهار =