پانل پیامهای متنی نه تنها برای شما و کسبوکارتان مکانی با کاربری آسان و مرکزی برای ارسال پیام به مشتریانتان فراهم میکند، بلکه میتوانید هنگام پاسخگویی مشتری به یکی از این پیامها، چه یک یادآوری خودکار یا صرفاً یک پیام تبریک تولد، از آن مطلع شوید. .
ما در اینجا نیازی به اختراع مجدد چرخ نداشتیم، بنابراین از طرحی استفاده کردهایم که شبیه به چیزی است که احتمالاً اکثر شما قبلاً در تلفنهای هوشمند خود استفاده میکنید.
مهم
یک شماره اختصاصی رایگان (TFN) برای ارسال/دریافت پیامک در ایالات متحده آمریکا و کانادا مورد نیاز است . برای جزئیات بیشتر، لطفا اینجا را کلیک کنید .
پیشنهاد ورژن ایرانی: پنل اس ام اس آمارد پیامک
پانل پیام متنی را می توان از طریق نماد حباب گفتار در گوشه سمت راست بالای هر صفحه در Power Diary مشاهده کرد.
ارسال پیامک
ارسال یک پیام بسیار ساده است، حتی ممکن است برای فهمیدن آن نیازی به مراحل نداشته باشید، اما برای اندازه گیری خوب آنها اینجا هستند.
- با کلیک کردن روی نماد حباب گفتار در گوشه سمت راست بالای هر صفحه، پنل پیام متنی را باز کنید.
- روی New کلیک کنید .
- مشتری را که می خواهید به آن پیام ارسال کنید جستجو کنید و آنها را انتخاب کنید.
- یا پیامی را در محل تایپ کنید یا یک الگو را از لیست کشویی انتخاب کنید.
- برای ارسال پیام، روی ارسال پیام کلیک کنید .
و بس! به همین سادگی. اگر مشتری پاسخ دهد، یک اعلان روی نماد گفتار ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد (این به صورت زنده اتفاق می افتد: حتی نیازی به بازخوانی ندارید). سپس می توانید با انتخاب مکالمه در پانل، پاسخ را بخوانید و به آن پاسخ دهید.
https://support.powerdiary.com/article/101-using-the-text-messaging-panel