میزان مصرف سوخت کوییک چقدر است؟

مصرف سوخت همواره از اولویت‌های خریداران خودروهای اقتصادی بوده و خودروهایی که دارای مصرف سوخت بهینه هستند می‌توانند سهم بیش‌تری از بازار را نصیب خود نمایند.

کوییک در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شود که تقربیا میزان مصرف سوخت هر دو مدل مشابه با یکدیگر است.

کوییک در نمونه دنده‌ای خود در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرف سوختی برابر با 8.6 لیتر بنزین را دارا بوده و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف کوییک دنده‌ای برابر 5.9 الی 6.1 لیتر بنزین در هر صدکیلومتر خواهد بود که بدین ترتیب، این خودرو در نمودار سیکل ترکیبی تقریباً مصرفی برابر با 7 لیتر بنزین را به‌خود اختصاص می‌دهد.

منتخب روز

در سوی دیگر، کوییک اتوماتیک در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرفی برابر با 8.8 لیتر و در مسیرهای خارج شهری واتوبان مصرفی برابر با 6.0 الی 6.2 لیتر بنزین را از خود به جای می‌گذارد که بدین ترتیب، میزان مصرف سوخت کوییک اتوماتیک به‌صورت ترکیبی تقریباً برابر با 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

ضمناً به علت اینکه این خودروها در شرایط خاص تست می‌شوند در اصل مصرف سوخت بیش‌تری نسبت به عدد اعلامی دارند و شما باید به عددهای فوق چند لیتری اضافه کنید!

البته کوییک در شرایط  بهتری نسبت به خودرویی مثل 405 قرار دارد که در عدد اعلامی کارخانه نیز مصرف سوختی بیش از 9 لیتر در سیکل ترکیبی دارد.

کوییک

کوییک از قلب تپنده 1.5 لیتری 8 سوپاپه استفاده می‌کند که حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی توسط این موتور معادل ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتون متر است. گنجایش باک این خودرو برابر با ۴۱ لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی این مدل نیز یورو۴ اعلام شده که قابلیت ارتقا به یورو۵ را دارد.

منبع: چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =