پلاک خودرو فورد موستانگ

تحلیل طراحی فورد موستانگ 2024 چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست.
تا به حال مطمئناً متوجه شده اید که فورد موستانگ جدید در اعماق وجود، واقعاً مانند فورد موستانگ قدیمی است. ماشین پونی تکه‌های کلیدی خود را برای سال جدید حمل می‌کند، اما آنها را در قالب‌های جدید و جذاب‌تری می‌پیچد. این یک گام تکاملی به جلو است، نه انقلابی، بنابراین باید با دقت تمام تفاوت‌های بین نسل هفتم به‌روزرسانی‌شده موستانگ و نسل ششم مدل قدیمی در تعویض پلاک را مشاهده کرد. در اینجا خلاصه ای از نکات برجسته است.

پلاک خودرو فورد موستانگ

چراغ‌های جلوی شیاردار موستانگ تقریباً به همان شکل قبلی هستند، اما مملو از قسمت‌های داخلی جدید، از جمله LED سه‌نوار جدید که نماد چراغ‌های عقب سه‌نوار نمادین خودروی پونی است. بازتابنده‌های کهربایی رنگ موستانگ قدیمی از گوشه‌های چراغ‌های جلو و روی لبه‌های گلگیر جلو جابجا شده‌اند و ظاهری تیره‌تر و شوم‌تر به نمایشگرها داده است. اگرچه فورد آنقدر مشخص نکرده است، اما با توجه به نحوه پایین آمدن کاپوت خودروی جدید برای مواجهه با چراغ‌ها، احساس می‌کنیم که موستانگ از موقعیت چراغ‌های جلوی مدل‌های قبلی موستانگ شلبی لذت می‌برد.

طراحان فورد، در واقع، جلوپنجره ی دیواری شکل سال گذشته را برای سال 2024 وارونه کرده اند. آنها همچنین دهانه را به صورت عمودی کشیده اند. به طور کلی، دماغه موستانگ 2024 جدید در حالی که منسجم تر می شود، موفق می شود قدم به جلو بگذارد. برخی از جزئیات کمی شلوغ هستند.
در مورد شلبی مانند، رینگ های جدید موستانگ GT را بررسی کنید. این اعداد 19 اینچی با رنگ مشکی مشکی زنگ‌های مرده برای قطعات پیش‌به‌روزرسانی موستانگ شلبی GT500 هستند و از رینگ‌های ساده‌تری استفاده می‌کنند.

فورد موستانگ

چراغ‌های عقب سه‌نوار کلاسیک چین‌های جدید و شادابی را در میانه‌ی ارتفاع خود دریافت می‌کنند و آنها را به دم تازه موستانگ می‌چسبانند. نیمه بالایی این چین نوعی اسپویلر لب را تشکیل می‌دهد که مشتریان می‌توانند اسپویلر اضافی که در این مدل GT دیده می‌شود را به آن اضافه کنند. مجموعه ای از چین و چروک های جدید و خطوط برش جالب، به خصوص در اطراف دهانه صندوق عقب، به قسمت عقب موستانگ وضوح بیشتر و ظاهر واضح تری می بخشد. یک عنصر سپر پایین تر در اطراف خروجی های اگزوز جذابیت بصری بیشتری می بخشد و اطراف پایه پلاک خودرو را می پوشاند. این خودرو در ابتدا در اروپا پلاک گذاری خواهد شد پس برای تعویض پلاک مشهد کمی صبر نمایید!

در مورد تغییر شکل بدنه فورد موستانگ کوپه 2024، حداقل به طور کلی، چیز زیادی وجود ندارد. این نمایه بسیار آشنا است، با گلخانه ای به شکل قطره اشکی که در بالای یک قسمت میانی بلند و روان قرار دارد. مانند قبل، بیش از آنچه در یک خودروی عضلانی محرک عقب انتظار می‌رفت، بیش از آن چیزی است که روی یک شورت کامارو مشاهده می‌کنید. بدنه از چرخ‌های جلو گذشته است. اما قطعات کلاسیک همه وجود دارد: کاپوت بلند، کابین در عقب، صندوق عقب کوتاه. موستانگ 2024 با جزییات پرطرفدارتر و پشت برجسته‌تر، نسبت به مدل قبلی خود در پیچ‌ها کم‌تر به نظر می‌رسد و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

نسل هفتم در اروپا پلاک می شود

فورد از زمانی که نسخه Bullitt برای اولین بار در سال 2001 ظاهر شد، نوع جدیدی از خودروی پونی پیشگام خود را معرفی نکرده است. نسل هفتم فورد موستانگ 2024 به این خشکسالی طولانی با مدل جدید قدرتمند موستانگ دارک هورس پایان می دهد. این بسته ظاهری صرف با القای هوای سرد نیست که برای تعداد انگشت شماری اسب اضافی و پوند فوت مناسب است. Dark Horse یک ارتقاء عملکرد جدی است که پایه و اساس تلاش های مسابقه خودروهای احتراقی فورد آبی را می گذارد.
Gen-IV Coyote V-8 موجود در موستانگ پایه 2024 با بازنگری های بی شماری شروع می شود تا از انطباق با انتشار گازهای گلخانه ای در همه برنامه ها اطمینان حاصل کند، و همچنین بهبود عملکرد نسبت به V-8 های مشابه که به F-150 روز کار می پردازند، از جمله یک دریچه گاز دوقلو. ورودی هوای سرد بدنه و یک سوپاپ با دور بالاتر که از غیرفعال کردن سیلندر پشتیبانی نمی کند. خنک‌کننده‌های کمکی برای روغن موتور و روان‌کننده محور عقب، به‌علاوه یک رادیاتور با وزن سبک‌تر و با راندمان بالاتر که توسط فن‌های قوی‌تر خنک می‌شود، وجود دارد که همه اینها برای بهبود استقامت در دویدن سخت است. طبیعتاً اگزوز فعال اختیاری GT در اینجا استاندارد است و تنظیمات بی صدا، معمولی، اسپرت و مسیر را ارائه می دهد. تست نهایی هنوز کامل نشده است، اما هدف 100 اسب بخار در لیتر بود.

موستانگ

چرخ‌های Carbon Revolution با وزن 35 تا 40 درصد کمتر از چرخ‌های آلومینیومی ریخته‌گری استاندارد، مدتی پس از راه‌اندازی به‌عنوان یک آپشن مستقل در دسترس خواهند بود، که فقط به همراه پکیج هندلینگ در دسترس هستند و اندازه آن‌ها متناسب با آن لاستیک‌ها است. دو طرح ارائه خواهد شد. یکی مشکی ساده و دیگری که دارای فیبر آبی ظریف بافته شده است. آنها همچنین نسبت به چرخ‌های Shelby GT350 منحصربه‌فرد هستند و از افست متفاوتی استفاده می‌کنند.

رسماً نسل هفتم فورد موستانگ وجود دارد و جدیدترین خودروی پونی با نام رمز S650 با انتخابی از سه موتور گازسوز عرضه می‌شود.

فقط مدل‌ها را پیگیری کنید نمی تواند پلاک داشته باشد، اما Dark Horse S اساساً یک بسته هندلینگ حداکثری Dark Horse است که از تمام موارد تزئینی غیر ضروری و مجهز به رول کیج، صندلی مسابقه و کمربند مخصوص FIA است. یک فرمان مسابقه جداشدنی، قطع سریع سیستم الکتریکی و یک سیستم اطفاء حریق. کنترل‌های راننده در یک پانل مرکزی قرار می‌گیرند. دارای جوش استراتژیک درز برای سفت شدن بیشتر بدنه است، به علاوه چرخ‌های فورد پرفورمنس ویژه و سریال‌سازی که آن را برای مسابقات تأیید می‌کند.

منبع: سایت نتگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =